Artykuły branżowe

SKUTECZNE NEGOCJACJE - KLUCZOWE ZASADY UDANYCH ROZMÓW data publikacji: 2017-04-28, autor wpisu: Redakcja iSzkolenia.pl

LEAD: Negocjacje kojarzone są z procesem sprzedaży, rozmową z klientem, czy rolą przedstawiciela handlowego.

Czytaj całość »

Szkolenie: Prof. Jerzy Bralczyk - Sztuka mówienia i perswazja językowa data publikacji: 2017-03-31, autor wpisu: Redakcja iSzkolenia.pl

PROGRAM SZKOLENIA: 1. Formy i rodzaje dokumentacji powstającej przy realizacji projektów unijnych - pojęcie i rodzaje dokumentacji - dokument elektroniczny, dokument papierowy - podział dokumentacji projektów unijnych

Czytaj całość »

Dlaczego tracimy Klientów? data publikacji: 2017-03-31, autor wpisu: Redakcja iSzkolenia.pl

To może być szokująca lista dla Handlowców, bo pokazuje że 90% sukcesu zależy od nich samych. Przeczytaj i sprawdź, co warto zmienić w swojej pracy handlowca i na jakie elementy zwrócić uwagę.

Czytaj całość »

Organizacja pracy data publikacji: 2017-03-31, autor wpisu: Redakcja iSzkolenia.pl

Nie ma jednoznacznej odpowiedzi co decyduje o sukcesie firmy. Czynników jest wiele – np. zgrany zespół, mała konkurencja, innowacyjny produkt… Wielu z nas zapomina, że organizacja pracy to podstawa!

Czytaj całość »

Koniec z opłatami dodatkowymi za TV data publikacji: 2017-03-29, autor wpisu: Redakcja iSzkolenia.pl

Wyrok Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej z 16 lutego 2017 r. w sprawie C‑641/15 Verwertungsgesellschaft Rundfunk GmbH przeciwko Hettegger Hotel Edelweiss GmbH jest „rewolucyjny” w aspekcie dodatkowych opłat za TV w pokojach hotelowych.

Czytaj całość »

3 złote zasady budowania pozytywnej relacji z klientem data publikacji: 2017-03-01, autor wpisu: Redakcja iSzkolenia.pl

Łatwiej zbudować z klientem pozytywną relację, gdy handlowiec sprawi, że klient będzie czuł się komfortowo, gdy będzie miał świadomość, że jest ważny oraz gdy zauważy podobieństwa.

Czytaj całość »

BIG DATA według METODYKI 4TG data publikacji: 2017-01-24, autor wpisu: Redakcja iSzkolenia.pl

Przygotowaliśmy warsztaty: PROJEKTOWANIE ROZWIĄZAŃ DO ANALIZ BIG DATA W ramach tych warsztatów uczymy: - projektować i budować narzędzia, do badania i ustalania związków między danymi (w analizach danych ekonomicznych) oraz...

Czytaj całość »

Jak motywować ludzi? data publikacji: 2017-01-09, autor wpisu: Redakcja iSzkolenia.pl

Pracownicy i produkt są kluczem sukcesu firmy. A jednym z najważniejszych czynników wpływających na jakoś pracy i stosunek pracowników do wykonywanych zadań, a co za tym idzie efekty ich pracy w postaci zysku jest MOTYWACJA.

Czytaj całość »

Najlepsi handlowcy sprzedają 10 razy więcej od przeciętnych data publikacji: 2016-12-20, autor wpisu: Redakcja iSzkolenia.pl

Na przestrzeni ostatnich 4 dekad Instytut Gallupa przeprowadził badanie różnic pomiędzy najlepszymi a przeciętnymi sprzedawcami.

Czytaj całość »

Tymi zwrotami zaangażujesz klienta podczas rozmowy telefonicznej data publikacji: 2016-11-28, autor wpisu: Redakcja iSzkolenia.pl

Rozmowa przez telefon to jedna z najbardziej efektywnych form sprzedaży. Pozwala na kontakt z dużą liczbą osób w ciągu krótkiego czasu, wymaga jednak dużych zdolności ponieważ na rozmowę zwykle mamy mało czasu.

Czytaj całość »