Artykuły branżowe

3 złote zasady budowania pozytywnej relacji z klientem data publikacji: 2017-03-01, autor wpisu: Redakcja iSzkolenia.pl

Łatwiej zbudować z klientem pozytywną relację, gdy handlowiec sprawi, że klient będzie czuł się komfortowo, gdy będzie miał świadomość, że jest ważny oraz gdy zauważy podobieństwa.

Czytaj całość »

BIG DATA według METODYKI 4TG data publikacji: 2017-01-24, autor wpisu: Redakcja iSzkolenia.pl

Przygotowaliśmy warsztaty: PROJEKTOWANIE ROZWIĄZAŃ DO ANALIZ BIG DATA W ramach tych warsztatów uczymy: - projektować i budować narzędzia, do badania i ustalania związków między danymi (w analizach danych ekonomicznych) oraz...

Czytaj całość »

Jak motywować ludzi? data publikacji: 2017-01-09, autor wpisu: Redakcja iSzkolenia.pl

Pracownicy i produkt są kluczem sukcesu firmy. A jednym z najważniejszych czynników wpływających na jakoś pracy i stosunek pracowników do wykonywanych zadań, a co za tym idzie efekty ich pracy w postaci zysku jest MOTYWACJA.

Czytaj całość »

Najlepsi handlowcy sprzedają 10 razy więcej od przeciętnych data publikacji: 2016-12-20, autor wpisu: Redakcja iSzkolenia.pl

Na przestrzeni ostatnich 4 dekad Instytut Gallupa przeprowadził badanie różnic pomiędzy najlepszymi a przeciętnymi sprzedawcami.

Czytaj całość »

Tymi zwrotami zaangażujesz klienta podczas rozmowy telefonicznej data publikacji: 2016-11-28, autor wpisu: Redakcja iSzkolenia.pl

Rozmowa przez telefon to jedna z najbardziej efektywnych form sprzedaży. Pozwala na kontakt z dużą liczbą osób w ciągu krótkiego czasu, wymaga jednak dużych zdolności ponieważ na rozmowę zwykle mamy mało czasu.

Czytaj całość »

Jak stać się zmotywowanym liderem? data publikacji: 2016-11-09, autor wpisu: Redakcja iSzkolenia.pl

Lidera przedstawia się często jako kreatywne przeciwieństwo menedżera-administratora. Czy można jednak coś zrobić, by świadomie zmienić swój klasyczny styl zarządzania na taki, który stanie się autentycznym przywództwem?

Czytaj całość »

5 zasad, by zebrania firmowe były bardziej efektywne data publikacji: 2016-10-14, autor wpisu: Redakcja iSzkolenia.pl

Niektórzy pracownicy uważają spotkania firmowe za stratę czasu i gotowi byliby zrezygnować z nich na rzecz bardziej produktywnej pracy.

Czytaj całość »

SKUTECZNY HANDLOWIEC LUBI SWOICH KLIENTÓW data publikacji: 2016-09-20, autor wpisu: Redakcja iSzkolenia.pl

To, czy klient dokona konkretnego zakupu, zależy zarówno od jego potrzeb, jak i od tego, czy handlowiec wzbudzi jego zaufanie, a kontakt z nim okaże się przyjemny.

Czytaj całość »

Nowe wydanie polskojęzyczne normy PN-EN ISO 9001:2015-10 data publikacji: 2016-09-08, autor wpisu: Redakcja iSzkolenia.pl

Czytaj całość »

System Przeciwdziałania Zagrożeniom Korupcyjnym data publikacji: 2016-08-17, autor wpisu: Redakcja iSzkolenia.pl

Po wejściu Polski do Unii Europejskiej nasiliły się w naszym kraju działania ukierunkowane na zwalczanie korupcji oraz przeciwdziałanie jej występowaniu.

Czytaj całość »