Artykuły branżowe

RODO najważniejsze zmiany i nowości data publikacji: 2016-07-13, autor wpisu: Redakcja iSzkolenia.pl

Zwyczajowo maj to okres nerwowy dla maturzystów ale maj w 2018 roku będzie trudny także dla przedsiębiorców i instytucji publicznych. Warto zacząć zastanawiać się już teraz jak się przygotować, aby nie przeżywać zbędnych stresów... O co chodzi?

Czytaj całość »

Jak pokonać tremę podczas wystąpienia? data publikacji: 2016-07-13, autor wpisu: Redakcja iSzkolenia.pl

Stres jest nieodzownym elementem wystąpień publicznych. Bez względu na to czy prowadzisz prezentacje dla partnerów biznesowych, szkolisz pracowników, czy też wygłaszasz prelekcje podczas branżowych konferencji,

Czytaj całość »

Informacją biznes stoi data publikacji: 2016-06-22, autor wpisu: Redakcja iSzkolenia.pl

Zapewne wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy z tego, jak w XXI wieku cenna jest informacja. W aspekcie biznesowym daje ona przewagę konkurencyjną, stanowi fundament rozwoju oraz świadczy o innowacyjności.

Czytaj całość »

Z nowym GIODO będzie trzeba się liczyć data publikacji: 2016-05-23, autor wpisu: Redakcja iSzkolenia.pl

14 kwietnia 2016 roku Parlament Europejski przyjął Rozporządzenie w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych,

Czytaj całość »

Analizy sprzedaży wg zasad Metodyki 4TG data publikacji: 2016-05-20, autor wpisu: Redakcja iSzkolenia.pl

TOMASZ GŁUSZKOWSKI Autor Metodyki 4TG (więcej o Metodyce 4TG na stronie www.4tg.pl). Nauka: Badania nad narzędziem – arkuszem kalkulacyjnym i jego możliwościami Badania nad zastosowaniami arkusza.

Czytaj całość »

Jak żyć? Najkrótsza instrukcja obsługi życia według psychologii pozytywnej data publikacji: 2016-05-19, autor wpisu: Redakcja iSzkolenia.pl

Psychologia pozytywna to nurt nauki, który zajmuje się badaniem i udostępnianiem wskazówek, które pomagają nam żyć lepiej i czerpać więcej zadowolenia z naszego życia.

Czytaj całość »

Jak radzić sobie z trudnymi klientami? data publikacji: 2016-05-12, autor wpisu: Redakcja iSzkolenia.pl

Jedno jest pewne – trudny klient to ten, którego nie lubi nikt, kto w jakikolwiek sposób zajmuje się obsługą klienta. Czy istnieje jednak jakaś jedna, uniwersalna definicja trudnego klienta?

Czytaj całość »

Awansujesz w zespole i co dalej? data publikacji: 2016-05-06, autor wpisu: Redakcja iSzkolenia.pl

Zostajesz kierownikiem, szefem przełożonym GRATULUJEMY i życzymy trafności decyzji. Przed tobą wyzwanie – jednak jesteśmy przekonani, że podołasz.

Czytaj całość »

IV Targi IT Future Expo - rozwijaj firmę dzięki nowym technologiom! data publikacji: 2016-05-06, autor wpisu: Redakcja iSzkolenia.pl

IT Future Expo to IV edycja corocznego spotkania B2B, poświęconego trendom, innowacjom technologicznym, jak również najważniejszym wyzwaniom, przed którymi stoi obecnie rynek IT.

Czytaj całość »

Aktualizacja ISO 9001:2015 Help Hands data publikacji: 2016-05-05, autor wpisu: Redakcja iSzkolenia.pl

„Całokształt współpracy z BSI oceniam na bardzo wysokim poziomie. Poprzez system szkoleń otrzymaliśmy wsparcie, zostaliśmy wyposażeni w potrzebną wiedzę , która pozwoliła nam uporządkować System Zarządzania Jakością.

Czytaj całość »