Wydarzenia

Prowadzenie przez hotele kampanii Google AdWords data publikacji: 2017-04-21, autor wpisu: Redakcja iSzkolenia.pl

Kraków 15-16.05.2017 r.

DLA KOGO ?

Szkolenie dedykowane jest właścicielom hoteli, osobom zarządzającym jak i pracownikom działów marketingu i sprzedaży.

CZAS TRWANIA I SPECYFIKA ZAJĘĆ:

Szkolenie warsztatowe prowadzone w formie interaktywnej z wykorzystaniem następujących narzędzi komunikacji:

•    wykład,
•    dyskusja moderowana,
•    ćwiczenia warsztatowe,
•    prezentacja studiów przypadku,
•    sesje pytań i odpowiedzi


ZAKRES SZKOLENIA:

•    Podstawowe ustawienia i zakładanie kampanii w Google AdWords
•    W jaki sposób dobrać odpowiednia słowa kluczowe i miejsca wyświetleń?
•    Tworzenie skutecznych tekstów reklamowych
•    Budżet w kampanii AdWords – w jaki sposób ocenić liczbę kliknięć?
•    Pozycja reklam w Google – od czego zależy?
•    Idealna kampania w Google AdWords – optymalizacja działań reklamowych
•    Planer słów kluczowych oraz Google Trends – czyli poznaj trendy w wyszukiwaniu słów kluczowych
•    Optymalizacja kampanii na koncie Google AdWords
•    Wskaźnik jakości (Quality Score) – czyli jak zmniejszyć koszty kliknięć w reklamy?
•    Czym jest wskaźnik jakości i w jaki sposób możemy go zoptymalizować?
•    Reklamy tekstowe – wpływ na wskaźnik jakości
•    Landing pages (strony docelowe)
•    Kampanie remarketingowe
•    W jaki sposób uruchomić remarketing w Google AdWords?
•    „Moja pierwsza kampania” – zakładanie kampanii na koncie Google AdWords


TRENER: Dagmara Plata - Alf

Pasjonatka marketingu i zarządzania, związana od ponad 14 lat z branżą HoReCa. CEO w firmie Hotel Media Group specjalizującej się w doradztwie i prowadzeniu działań marketingowych dla prestiżowych hoteli i restauracji. Jest autorką licznych artykułów z zakresu marketingu oraz zarządzania. Regularnie publikuje w magazynach Biznes Restauracje & Catering oraz Biznes Hotel. Realizuje swoją pasję i dzieli się wiedzą także podczas wykładów akademickich (m.in. na Akademii Leona Koźmińskiego, czy też Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie). Absolwentka studiów doktoranckich na Akademii Leona Koźmińskiego oraz MBA na University of Bedfordshire. Prowadzi swojego bloga dagmaraplataalf.pl. Ekspert branżowy w Hotelach PLUS.

TERMIN  I MIEJSCE SZKOLENIA:  odbędzie się w dniach 15-16.05.2017 r. w Krakowie

CENA:  1550 zł netto (dla obiektów należących do sieci Hotele PLUS – specjalna zniżka)
Koszt obejmuje 2 – dniowe praktyczne szkolenie, materiały szkoleniowe, poczęstunek w przerwach kawowych, obiad, certyfikat ukończenia szkolenia.

Zasady dot. organizacji:
1.    Wpłat należy dokonać na konto mBank 61 1140 2004 0000 3802 7502 9375 podając w tytule płatności nazwę obiektu i imię i nazwisko uczestnika oraz lokalizacje szkolenia.
2.    Osoby, które zgłosiły udział a nie wezmą udziału w szkoleniu, zostaną obciążone pełnymi kosztami uczestnictwa na podstawie wystawionej im faktury.
3.    Zamiast zgłoszonej osoby w szkoleniu może wziąć udział inny przedstawiciel firmy (należy o tym fakcie poinformować organizatora szkolenia).
4.    W przypadku wyczerpania miejsc lub odwołania szkolenia, kwota wpłacona na konto Organizatora zostanie zwrócona w ciągu 7 dni od planowanej daty szkolenia.
5.    Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie szkolenia.
6.    Ilość miejsc na szkoleniu jest ograniczona.


Informacje i zgłoszenia: tel. (048) 690 623 247
e-mail: kontakt@hoteleplus.pl


*W przypadku średniej oceny uczestników jakości szkolenia na podstawie wypełnionych ankiet na poziomie 2 lub niższym (w skali 1-5) Organizator zwraca Wszystkim którzy wypełnili ankiety koszty szkolenia.







 

Zdjęcie autora

Autor publikacji:

Redakcja iSzkolenia.pl — profesjonalny portal branży szkoleniowej