Artykuły Branżowe

Tymi zwrotami zaangażujesz klienta podczas rozmowy telefonicznej data publikacji: 2016-11-28, autor wpisu: Redakcja iSzkolenia.pl

Rozmowa przez telefon to jedna z najbardziej efektywnych form sprzedaży. Pozwala na kontakt z dużą liczbą osób w ciągu krótkiego czasu, wymaga jednak dużych zdolności ponieważ na rozmowę zwykle mamy mało czasu.
Ważne by do takiej rozmowy sprzedażowej być dobrze przygotowanym.
 

Stosuj zwroty pozytywne

Pomogą w tym również odpowiednie zwroty:

 • „Właściwie”
 • „Chętnie Pana połączę z (…)” (niewłaściwe: „Musze Pana przełączyć”)
 • „Połączę natychmiast” (niewłaściwe: „Spróbuję”, „Będę próbował”)
 • „To da się zrobić” (niewłaściwe: „To jest problem”)
 • „To jest inwestycja” ( niewłaściwe: „To jest czasochłonne i drogie”)
 • „Jak mógłbym Pan(i)u najszybciej być pomocnym” (niewłaściwe: „To jest fatalne, złe, beznadziejne”)
 • „Zastanówmy się jak to właściwie rozwiązać” (niewłaściwe: „To jest niemożliwe”)

 
NIEWŁAŚCIWE: Szczerze mówiąc… (w takim razie jak rozmawiałeś dotychczas?)

Czy coś jeszcze? WŁAŚCIWE: Czy mógłbym jeszcze coś dla Pan(i)a zrobić ?

Jak ma się jeszcze pewne pytania… WŁAŚCIWE: Czy mógłbym postawić parę pytań?

Powodzenia w rozmowach!

 

Zdjęcie autora

Autor publikacji:

Redakcja iSzkolenia.pl — profesjonalny portal branży szkoleniowej