Porady ekspertów

Zdenerwowany klient – profesjonalna obsługa trudnego klienta data publikacji: 2017-08-07, autor wpisu: Redakcja iSzkolenia.pl

Czytaj całość »

Jak budzić pozytywne relacje w sprzedaży przez telefon? data publikacji: 2017-07-03, autor wpisu: Beata Motor

Czytaj całość »

Wymagające rozmowy z pracownikami, czyli jak dyscyplinować, chwalić i motywować? data publikacji: 2017-07-03, autor wpisu: Beata Motor

Czytaj całość »

Kreowanie własnego wizerunku data publikacji: 2017-05-26, autor wpisu: Redakcja iSzkolenia.pl

Świat wyglądałby zupełnie inaczej bez kilku osób, które opanowały w najwyższym stopniu umiejętność oddziaływania na innych i skutecznie stosowały ją na przestrzeni tysiącleci.

Czytaj całość »

Szkolenia wyjazdowe – przyjemne z pożytecznym data publikacji: 2017-04-28, autor wpisu: Redakcja iSzkolenia.pl

Tradycyjnie szkolenia dla firm organizowane są zazwyczaj w tym samym mieście, w którym znajduje się siedziba lub oddział pracodawcy.

Czytaj całość »

6 sposobów, by szkolenie firmowe było efektywne data publikacji: 2017-03-31, autor wpisu: Redakcja iSzkolenia.pl

Czy warto wysyłać pracowników na szkolenia? Może się wydawać, że to pytanie retoryczne, na które odpowiedź zawsze powinna być pozytywna, a jednak są szefowie, którzy mają co do tego wątpliwości. I słusznie!

Czytaj całość »

DLACZEGO METODYKA 4TG NIE WYKORZYSTUJE NARZĘDZIA: TABELA? data publikacji: 2017-03-02, autor wpisu: Redakcja iSzkolenia.pl

Dlatego, że: narzędzia zaproponowane w MS Excel nie pomagają w dbaniu, o jakość rozwiązania, a Metodyka 4TG dba o to.

Czytaj całość »

Adaptacja pracowników – nie tylko dla nowych data publikacji: 2017-03-01, autor wpisu: Redakcja iSzkolenia.pl

Osoby, które rozpoczynają pracę w nowej firmie, potrzebują czasu oraz wsparcia, by poznać zasady panujące w nowym miejscu i nauczyć się wykonywać swoją pracę zgodnie z oczekiwaniami pracodawcy.

Czytaj całość »

Znajdź i zaprezentuj korzyści, które przyciągną klienta! data publikacji: 2017-02-22, autor wpisu: Redakcja iSzkolenia.pl

Mówienie językiem korzyści NIE DZIAŁA! Korzyści to dziś słowo klucz w sprzedaży, jednak warto użyć innego stwierdzenia: „korzyści możliwe do osiągnięcia”.

Czytaj całość »

Personal branding –wymysł marketingowy czy niezbędna i skuteczna koncepcja na osiągnięcie sukcesu? data publikacji: 2017-02-01, autor wpisu: Redakcja iSzkolenia.pl

Budowanie marki osobistej to bardzo dobrze zaplanowany i przemyślany proces zarządzania własnym wizerunkiem. Twoja praca i życie zawodowe w przyszłości zależy od tego, czy zaczniesz rozwijać swoją markę osobistą już teraz.

Czytaj całość »