Szkolenie - Budowanie optymistycznego nastawienia w pracy

Typ oferty: szkolenie zamknięte
Tematyka: Umiejętności osobiste » efektywność osobista
Sprzedaż i marketing » zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż i marketing » telemarketing
Czas trwania: 1 dzień
Wartość: 3690.00 zł

Organizator szkolenia:

Logo firmy Randori
Masz pytanie do tej oferty? Napisz lub zadzwoń teraz! Pokaż dane kontaktowe A może chcesz zobaczyć komplet informacji o tej firmie? TAKNIE (pokaż tylko kontakt)
  • Numer telefonu: 792130150
  • Adres e-mail: ikucharewicz@gmail.com

Informacje podstawowe:

Badania Martina Seligmana prowadzone w zespołach sprzedażowych jednej z firm ubezpieczeniowych wykazały, że pracownicy, którzy mają bardziej optymistyczne nastawienie lepiej radzą sobie ze sprzedażą i rzadziej rezygnują z pracy. Pracownicy tacy są bardziej wytrwali w działaniu i kreatywni. Lepiej radzą sobie z sytuacjami trudnymi.
Bez wątpienia wysoki poziom optymizmu i pogodne nastawienie do rzeczywistości są szczególnie ważne w przypadku pracy przy sprzedaży i bezpośredniej obsłudze klienta. Jednak na wszystkich stanowiskach umiejętność pracy ze swoim poziomem optymizmu/pesymizmu może być przydatna. Dobrą wiadomością jest to, że poziom ten nie musi być stały - optymizmu można się nauczyć.

Program szkolenia:

1. Optymizm - zalety i wady - krótki wstęp na drodze do elastycznego i funkcjonalnego optymizmu.
2. Autodiagnoza - test na poziom optymizmu wg formularza Martina Seligmana, omówienie, wnioski.
3. W jakich sytuacjach mój poziom optymizm wymaga największej zmiany?
4. Narzędzia do pracy nad optymistycznym nastawieniem.
5. Mój plan wdrożenia zmian.

Metodologia:

pigułki wiedzy, ćwiczenia indywidualne i grupowe

Odbiorcy szkolenia:

szczególnie przydatne dla pracowników obszaru: sprzedaż i obsługa klienta
pracownicy każdego szczebla i osoby indywidualne

Materiały dydaktyczne:

skrypt, test, karty ćwiczeń

Przyznawane certyfikaty:

tak

Termin do ustalenia z Oferentem...

Rabat do ustalenia z Oferentem...