Szkolenie - EFEKTYWNA ASYSTENTKA/ SEKRETARKA - idealny pracownik, niezbędny w twojej firmie

Typ oferty: szkolenie otwarte
Tematyka: Umiejętności osobiste » komunikacja
Umiejętności osobiste » autoprezentacja
Umiejętności osobiste » efektywność osobista
Czas trwania: 1 dzień - 8 h
Wartość: 971.70 zł - Dostępny rabat!
Miejsce i termin:

Organizator szkolenia:

Logo firmy VIDI Centrum Rozwoju Kadr
Masz pytanie do tej oferty? Napisz lub zadzwoń teraz! Pokaż dane kontaktowe A może chcesz zobaczyć komplet informacji o tej firmie? TAKNIE (pokaż tylko kontakt)
  • Numer telefonu: 32 470 11 75
  • Adres e-mail: beata.motor@superszkolenia.pl

Informacje podstawowe:

EFEKTYWNA ASYSTENTKA / SEKRETARKA TO TWÓJ PROFESJONALNY PARTNER W BIZNESIE

Profesjonalna Asystentka/Sekretarka to prawa ręka swojego przełożonego, bez której dziś trudno sobie wyobrazić sprawne funkcjonowanie przedsiębiorstwa.

Celem naszych warsztatów jest uświadomienie znaczenia roli danego stanowiska, określenie niezbędnych kompetencji i umiejętności. Osoba zajmująca powyższe stanowisko często pierwsza ma kontakt z Twoim potencjalnym klientem, dlatego tak ważne jest, by posiadała podstawy wiedzy z tego zakresu. Szkolenie wprowadza do technik skutecznej organizacji pracy biura, poznania zasad pracy z dokumentami formalnymi, księgowymi. Ważnym elementem naszego szkolenia jest również nabycie umiejętności organizowania spotkań biznesowych oraz zastosowania w nich etykiety biznesu.

To szkolenie da Ci coś więcej niż tylko dobrze przeszkolonego pracownika; ten pracownik stanie się Twoim partnerem!

CO ZYSKUJESZ DZIĘKI SZKOLENIU:

- poznanie dobrych praktyk pracy najlepszych Asystentek / Sekretarek
- nabycie praktycznych umiejętności organizacji pracy
- nabycie praktycznych umiejętności w zakresie organizacji spotkań i podróży służbowych
- wzrost efektywności osobistej i pewności siebie
- zwiększenie zaangażowania w wykonywaną pracę oraz odpowiedzialności za powierzone obowiązki
- rozwinięcie umiejętności budowania dobrego kontaktu z pozostałymi pracownikami przedsiębiorstwa oraz przełożonym
- wprowadzenie zasad profesjonalnego wizerunku

Efektywna sekretarka, asystentka! Z nami to możliwe !

Jeśli chcesz:

- poznać techniki radzenia sobie z różnymi typami klientów oraz współpracownikami,
- asertywnie dbać o swoje i szefa interesy.
- Zmiana postaw uczestników warsztatów umożliwiająca rozwijanie zachowań asertywnych.
- Nauka sposobów asertywnego zachowania się w konkretnych interakcjach,
zgłębić techniki radzenia sobie ze stresem.
- Uświadomienie uczestnikom warsztatów przyczyn powstawania i roli stresu w otoczeniu miejsca pracy.
- Nabycie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
- Poznanie sposobów radzenia sobie ze stresem,
doskonalić techniki zarządzania czasem i organizacji pracy, poznać sposoby wywierania wpływu na ludzi i efektywnej komunikacji.

To szkolenie jest dla Ciebie

Korzyści:

- doskonalenie umiejętności komunikowania się z różnymi typami Klientów,
- poznanie technik skutecznej organizacji biura i swojej pracy,
- doskonalenie umiejętności w zakresie optymalnego wykorzystania czasu pracy,
- zdolność zarządzania kontaktami z Klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
- umiejętność wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia, prezentacji oferty firmy, autoprezentacji,
- nauka asertywności w kontaktach z Klientami i współpracownikami,
- poznanie sposobu radzenia sobie z sytuacjami trudnymi i stresującym,
- profesjonalna obsług klientów,
radzenie sobie w trudnych sytuacjach i rozmowach.

Program szkolenia:

PROGRAM WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH:

Profesjonalny wizerunek Sekretarki / Asystentki.
Jak cię widzą, ..."opakowanie".
Pierwsze wrażenie, prezentacja oferty firmy, autoprezentacja.
Jak budować profesjonalny wizerunek własny, szefa, firmy?

Komunikacja interpersonalna w pracy Asystentki i Sekretarki.
Skuteczna komunikacja. Dobre i złe nawyki komunikacyjne.
Techniki wywierania pozytywnego wpływu.

Profesjonalna rozmowa telefoniczna (wykonywanie i odbieranie telefonów).
Pierwsze wrażenie, nawiązanie kontaktu.
Sposoby i techniki obsługi Klienta (rozmowa przez telefon).
Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami.
Techniki przełamywania obiekcji i sprzeciwów Klienta.
Radzenie sobie z trudnymi, agresywnymi zachowaniami klientów.

Asertywność Asystentki i Sekretarki.
Asertywność w kontaktach z klientami i współpracownikami.
Na czym polega asertywność Sekretarki/Asystentki.
Radzenie sobie z sytuacjami trudnymi i stresującymi (wybrane techniki asertywności).

Zasady zarządzania czasem w pracy Asystentki i Sekretarki.
Zarządzanie czasem - metody planowania czasu, hierarchizacja zadań,
określanie celu, planowanie, podejmowanie decyzji , motywowanie siebie.
Współpraca z przełożonym (planowanie, zarządzanie czasem).
Analiza „złodziei” czasu.
Wyznaczanie priorytetów.

Stres w miejscu pracy.
Techniki i sposoby radzenia sobie ze stresem (ćwiczenia).
Stres pozytywny i negatywny.
Sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach.

Przed szkoleniem każdy z uczestników ma możliwości wypełnienie ankiety by zwrócić uwagę na aspekty szczególnie dla niego ważne.
Dzięki temu szkolenie jest dostosowane do potrzeb uczestników.
Na szkoleniu można zgłaszać zagadnienia które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego również drogą e-miał lub telefonicznie doradcy.


Czas trwania: 8h szkoleniowych (9.00 – 16.30)

U NAS LICZĄ SIĘ REZULTATY!

Ponad 15-letnie doświadczenie w skutecznym dostarczaniu kompleksowych rozwiązań szkoleniowych pozwoliło nam zaproponować Państwu pakiet gwarancji:

GWARANCJA PEWNY TERMIN SZKOLENIA
GWARANCJA NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI
GWARANCJA BEZTERMINOWEJ OPIEKI TRENERA

Czym są dla CIEBIE nasze gwarancje?To obszary, w których pragniemy zapewnić TOBIE najwyższą jakość oferowanych przez nas usług szkoleniowych, powierzyć dodatkowe korzyści zabezpieczające ciągłość TWOJEJ edukacji, gwarantujące komfort szkolenia oraz bezpłatną BEZTERMINOWĄ opiekę trenera.

Metodologia:

SPOSÓB PROWADZENIA WARSZTATÓW:

Warsztaty VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia.

Szkolenie od samego początku ma postać praktyczną, są to studia przypadków praktycznych. Odgrywanie ról, ćwiczenie prezentacji, autoanaliza w oparciu o realizowane w trakcie treningu ćwiczenia

METODY SZKOLENIA:

80 % czasu szkolenia- warsztaty, ćwiczenia, aktywizacja zawodowa.
20 % czasu szkolenia- teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia
mikro-wykłady
symulacje
dyskusje moderowane
studia przypadków
gry sytuacyjne
ćwiczenia
autoprezentacje i odgrywanie ról.

Ze względu na małą grupę szkoleniową, ale również na fakt, iż szkolenie poprowadzi doświadczony praktyk, zazwyczaj poruszane są również inne, indywidualne problemy zgłaszane przez uczestników. Nasze szkolenia są elastyczne i dostosowują się do potrzeb uczestników, tak aby każdy z nich odniósł jak największe korzyści, przyczyniając się w ten sposób do wzrostu efektywności

Koszt inwestycji:

Zgłoszenie powyżej 30 dni przed terminem: 790,00 zł netto/os + 23% VAT
Zgłoszenie powyżej 15 dni przed terminem: 890,00 zł netto/os + 23% VAT
Zgłoszenie 2 tygodnie przed terminem: 990,00 zł netto/os + 23% VAT

II , III i IV osoba z firmy - 690,00 zł netto + 23% VAT V osoba – gratis

Cena zawiera:

8 godzin szkoleniowych- aktywnej pracy uczestników
konsultacje z ekspertem VIDI po szkoleniu (e-mail oraz telefonicznie) – bezterminowo,
materiały szkoleniowe,
certyfikat ukończenia szkolenia,
2x przerwa kawowa, 1x obiad,
pomoc i doradztwo po szkoleniu.

Odbiorcy szkolenia:

Zapraszamy wszystkie asystentki, sekretarki

Materiały dydaktyczne:

tak

Przyznawane certyfikaty:

Certyfikat Ukończenia Szkolenia VIDI

Referencje:

Katarzyna z Katowic:” Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wykładowca doskonale przekładał teorię na praktykę”

Sonia z Katowic: „bardzo ciekawie prowadzone szkolenie, tematy poruszane w pełni związane z zagadnieniami/ problemami spotykanymi na co dzień w pracy w sekretariacie”

Alicja z Katowic: „B.dobre – trafne, poruszające, uzmysławiające rzeczy istotne i ważne, pełne wskazówek, pozytywnie nastawiające, budujące, sympatyczne”

Justyna z Warszawy: „Wiele przydatnych informacji, które z pewnością wykorzystam w swojej pracy. Trenera uważam za osobę zdecydowanie kompetentną. Wiedza teoretyczna poparta przykładami praktycznymi”

Magdalena z Warszawy: „ Uważam, że odbyte szkolenie pomoże mi w przyszłości wykorzystać techniki jakich się nauczyłam. Zwiększy moją świadomość, że to ja muszę określić w czym jestem dobra. Wyznaczyć granicę”

Marzena z Katowic: „Szkolenie miało wykłady oraz utrwalające je ćwiczenia, które sprawiły, że uczestnicy cały czas byli zaangażowani.

Edyta z Katowic: „Uważam, że szkolenie bardzo mi pomogło, zwłaszcza w profesjonalnym podejściu do rozmowy z Klientami i współpracownikami”

Małgorzata z Warszawy: „szkolenie przeprowadzone profesjonalnie, duża wiedz prowadzącego, ciekawa forma szkolenia, miła atmosfera”

Natalia z Warszawy: „Szkolenie bardzo mi się podobało, ponieważ: - grupa była 5 osobowa co sprawiło, że warsztaty były oparte o przykłady z naszej pracy”

  • Warszawa (woj. mazowieckie), 17.11.2017 - 17.11.2017
  • Kraków (woj. małopolskie), 8.12.2017 - 8.12.2017
  • 2-5 użytkowników - 20 %