Szkolenie - Etykieta w biznesie – savoir-vivre i dress code

Typ oferty: szkolenie otwarte
Tematyka: Zarządzanie organizacją » business intelligence
Umiejętności osobiste » Umiejętności Osobiste
Zarządzanie organizacją » Zarządzanie organizacją
Czas trwania: 16 godzin dydaktycznych - 2 dni
Wartość: 1709.70 zł - Dostępny rabat!
Miejsce i termin:

Organizator szkolenia:

Logo firmy Progress Project Sp. z o.o.
Masz pytanie do tej oferty? Napisz lub zadzwoń teraz! Pokaż dane kontaktowe A może chcesz zobaczyć komplet informacji o tej firmie? TAKNIE (pokaż tylko kontakt)
  • Numer telefonu: 22 460 46 12
  • Adres e-mail: marketing@progressproject.pl

Informacje podstawowe:

POWOŁAJ SIĘ NA PORTAL I ODBIERZ RABAT PRZEZ TELEFON
Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12

Opis i cele szkolenia
W dzisiejszym świecie swobody w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji biznesowych znajomość zasad etykiety i standardów dress code’u staje się wartością niezwykle pożądaną. Savoir-vivre nie tylko reguluje zasady funkcjonowania w ramach społeczności biznesowej. Umiejętność jego zastosowania w praktyce jest kluczowa dla budowania wizerunku i wiarygodności, które są podstawą sukcesu zawodowego poszczególnych osób oraz organizacji, którą reprezentują. Mimo świadomości istoty zagadnienia, większość pracowników polskich przedsiębiorstw ma problem z poprawnym przywitaniem się, elegancką wymianą wizytówek czy właściwym doborem stroju służbowego.

Niniejsze szkolenie w przyjazny dla uczestników sposób przybliży standardy wyznaczające klasę na płaszczyźnie budowania relacji służbowych w środowisku biznesowym. W jego trakcie zostaną poruszone zagadnienia związane z podstawowymi formami służbowego savoir-vivre’u i zasadami budowania profesjonalnego wizerunku biznesowego. Zaprojektowano je z myślą o tych, którzy pragną poszerzyć swe umiejętności w dziedzinie kontaktów międzyludzkich i rozwiać wszystkie wątpliwości związane z tym co wolno, a czego nie w relacjach z biznesowych.
• poznanie zasad etykiety i protokołu w porównaniu z tradycyjną etykietą towarzyską – świadomość różnic,
• poszerzenie umiejętności interpersonalnych pomocnych w kontaktach służbowych, na przyjęciach z udziałem klientów, gości honorowych, polityków,
• zdobycie umiejętności dostosowania odpowiednich zachowań do sytuacji (profesjonalna autoprezentacja, dobór stroju i akcesoriów),
• umiejętność nawiązywania nowych kontaktów,
• pewność siebie, swoboda i autorytet.

Korzyści dla uczestników
Uczestnicy zdobywają większą pewność siebie oraz swobodę poprzez świadomość swoich zalet, zyskują łatwość osiągania celów zawodowych i osobistych, unikają kłopotliwych sytuacji, tworzą miłą atmosferę.
Budują profesjonalny wizerunek firmy, prezentują postawę wzbudzającą szacunek, zaufanie oraz autorytet.

Program szkolenia:

1. Autoprezentacja:
• Uścisk dłoni,
• Pierwszeństwo powitań,
• Rodzaje uścisków dłoni,
• Jak się uchronić przed natarczywym potrząsaniem,
• Postawa,
• Intonacja,
• Kontakt wzrokowy,
• Dystans.

2. Wizytówka:
• Formy przekazywania i otrzymywania wizytówek,
• Miejsce na wizytówki,
• Brak wizytówek,
• Dopisywanie informacji,
• Znaki na wizytówkach.

3. Przedstawianie osób:
• Formuły,
• Komunikacja niewerbalna,
• Precedencja,
• Tytułowanie kurtuazyjne, naukowe i służbowe,
• Formy adresatywne,
• Zapamiętywanie imion i nazwisk.

4. Zasady precedencji: przyjęcie, winda, samochód, konferencje.

5. Przyjęcia na stojąco:
• Przygotowanie ze strony gościa i gospodarza,
• Nawiązywanie nowych kontaktów, do kogo można podejść,
• Zagajenie oraz tematy, których należy unikać,
• Rotowanie,
• Korzystanie z bufetu,
• Jak zrobić „mocne” wejście, zdobyć autorytet.

6. Komplementy i krytyka na arenie służbowej.

7. Dress code:
• Zasady doboru stroju i akcesoriów do okazji,
• Określenia obowiązujące w etykiecie, co oznaczają dla kobiety i mężczyzny,
• Wizerunek biznesmena,
• Styl i moda,
• Typy kolorystyczne urody.

8. Przyjęcia przy stole:
• Przegląd sztućców, zastawy stołowej i kieliszków,
• Menu,
• Formy serwisu: angielski, francuski, amerykański,
• Maniery przy stole,
• Jak wybrnąć z kłopotliwej sytuacji,
• Jak jeść trudne potrawy (sushi, karczochy, homary),
• Rola gościa i gospodarza,
• Jak wznosić toasty.

9. Zaproszenie do restauracji na lunch, kolację.

10. Etykieta biznesu jako międzynarodowy język kurtuazji.

Metodologia:

Uczestnicy zapoznają się z zasadami etykiety biznesu w części teoretycznej, po czym ćwiczą umiejętności w symulacjach. Ćwiczenia w wiązaniu krawatów, muszek, szali oraz układanie chusteczek do kieszonki.

Materiały dydaktyczne:

Każdy uczestnik otrzymuje materiały szkoleniowe

Przyznawane certyfikaty:

Każdy uczestnik otrzymuje imienny certyfikat ukończenia szkolenia

Referencje:

Do wglądu na Państwa życzenie

  • Wrocław (woj. dolnośląskie), 24.10.2019 - 25.10.2019
  • Poznań (woj. wielkopolskie), 27.6.2019 - 28.6.2019
  • 1 użytkownik - 5 %
  • 2-5 użytkowników - 10 %