Szkolenie - Etykieta w biznesie – savoir-vivre i dress code

Typ oferty: szkolenie otwarte
Tematyka: Zarządzanie organizacją » business intelligence
Umiejętności osobiste » Umiejętności Osobiste
Zarządzanie organizacją » Zarządzanie organizacją
Czas trwania: 16 godzin dydaktycznych - 2 dni
Wartość: 1709.70 zł - Dostępny rabat!
Miejsce i termin:

Organizator szkolenia:

Logo firmy Progress Project Sp. z o.o.
Masz pytanie do tej oferty? Napisz lub zadzwoń teraz! Pokaż dane kontaktowe A może chcesz zobaczyć komplet informacji o tej firmie? TAKNIE (pokaż tylko kontakt)
  • Numer telefonu: 22 460 46 12
  • Adres e-mail: marketing@progressproject.pl

Informacje podstawowe:

POWOŁAJ SIĘ NA PORTAL I ODBIERZ RABAT PRZEZ TELEFON
Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12

Cele szkolenia
• poznanie zasad etykiety i protokołu w porównaniu z tradycyjną etykietą towarzyską – świadomość różnic,
• poszerzenie umiejętności interpersonalnych pomocnych w kontaktach służbowych, na przyjęciach z udziałem klientów, gości honorowych, polityków,
• zdobycie umiejętności dostosowania odpowiednich zachowań do sytuacji (profesjonalna autoprezentacja, dobór stroju i akcesoriów),
• umiejętność nawiązywania nowych kontaktów,
• pewność siebie, swoboda i autorytet.

Korzyści dla uczestników
Uczestnicy zdobywają większą pewność siebie poprzez świadomość swoich zalet, zyskują łatwość osiągania celów zawodowych i osobistych, unikają kłopotliwych sytuacji, tworzą miłą atmosferę.

Program szkolenia:

I dzień
1. Autoprezentacja:
• formy przedstawiania siebie,
• przedstawianie osób,
• zasady precedencji: spotkanie służbowe, przyjęcie, winda, samochód, konferencje,
• maniery podczas rozmów telefonicznych, telekonferencji,
• skuteczne zapamiętywanie imion i nazwisk,
• tytułowanie kurtuazyjne, służbowe i naukowe,
• zasady wręczania wizytówek.
2. Przyjęcia na stojąco:
• nawiązywanie nowych kontaktów, do kogo można podejść podczas przyjęć, jak prowadzić konwersację, jakie poruszać tematy,
• korzystanie z bufetu,
• komunikacja niewerbalna – właściwa postawa i odpowiedni kontakt wzrokowy, powitania i pożegnania,
• jak zrobić „mocne” wejście, zdobyć autorytet.
3. Zasady w podróży służbowej, czyli etykieta biznesu jako międzynarodowy język kurtuazji.
II dzień
1. Oficjalne przyjęcia przy stole:
• przegląd sztućców,
• maniery przy stole, jak wybrnąć z kłopotliwej sytuacji,
• jak jeść trudne potrawy (sushi, karczochy, homary),
• zaproszenie do restauracji na lunch, kolację,
• rodzaje serwisu: w stylu angielskim, francuskim, polskim,
• rola gościa i gospodarza,
• najczęściej popełniane faux-pas,
• etykieta wznoszenia toastów.
2. Wizerunek biznesmena i kobiety biznesu:
• podstawowe elementy ubioru służbowego,
• kryteria doboru garderoby,
• standardy firmy, a zasady etykiety biznesu,
• dodatki niezbędne w stroju w biurze,
• sposoby wiązania krawatów, muszek, apaszek, szali oraz układania poszetek,
• niewłaściwe elementy stroju,
• ubiór w dostosowaniu do urody – jak poruszać się w obrębie zasad i dobrze wyglądać,
• inne elementy wizerunku: włosy, makijaż, paznokcie, zapach,
• ubiór odpowiedni do okazji,
• nazwy na zaproszeniach, określające wymagany strój,
• pytania i odpowiedzi dotyczące wyglądu i ubioru,
• komunikacja niewerbalna, postawa, czyli jak zrobić dobre wrażenie.

Metodologia:

Uczestnicy zapoznają się z zasadami etykiety biznesu w części teoretycznej, po czym ćwiczą umiejętności w symulacjach. Ćwiczenia w wiązaniu krawatów, muszek, szali oraz układanie chusteczek do kieszonki.

Materiały dydaktyczne:

Każdy uczestnik otrzymuje materiały szkoleniowe

Przyznawane certyfikaty:

Każdy uczestnik otrzymuje imienny certyfikat ukończenia szkolenia

Referencje:

Do wglądu na Państwa życzenie

  • Poznań (woj. wielkopolskie), 18.3.2019 - 19.3.2019
  • Warszawa (woj. mazowieckie), 27.6.2019 - 28.6.2019
  • 1 użytkownik - 5 %
  • 2-5 użytkowników - 10 %