Szkolenie - Facebook w firmie

Typ oferty: szkolenie otwarte
Tematyka: Sprzedaż i marketing » marketing i reklama
Sprzedaż i marketing » zarządzanie sprzedażą
Czas trwania: 1 dzień
Wartość: 971.70 zł
Miejsce i termin:
Masz pytanie do tej oferty? Napisz lub zadzwoń teraz! Pokaż dane kontaktowe A może chcesz zobaczyć komplet informacji o tej firmie? TAKNIE (pokaż tylko kontakt)
  • Numer telefonu: 224165555
  • Adres e-mail: szkolenia@effectgroup.pl

Informacje podstawowe:

Facebook już dawno przestał być narzędziem do kontaktów między znajomymi i rodziną. Facebook to być może najpotężniejsze narzędzie marketingowe, jakie kiedykolwiek stworzono. Pozwala docierać z przekazem firmy do ogromnych grup odbiorców posegmentowanych ze względu na ich zainteresowania, aktywność, wykształcenie, sytuację rodzinną i zawodową. To oznacza, że każda firma może precyzyjniej, a przez to także taniej niż kiedykolwiek, docierać ze swoim przekazem do właściwych osób, angażować je i w końcu – zmieniać fanów w klientów. Nie zapominajmy jednak, że Facebook to medium SPOŁECZNOŚCIOWE, a więc tutaj nie sprawdzi się wyłącznie „ciśnięcie na sprzedaż”. Na Facebooku najpierw trzeba stworzyć społeczność i budować pozytywne relacje ze swoimi potencjalnymi klientami. Jeśli tego nie uwzględnimy, algorytmy będą dla nas bezlitosne.

Cele szkolenia:

Poznanie funkcji Facebooka, które mogą być wykorzystywane w firmach i innych organizacjach.
Poprawa jakości profilów firmowych na Facebooku tak, by były bardziej angażujące i wspierały osiąganie celów firmy.
Przygotowanie Uczestników do samodzielnego prowadzenia kampanii reklamowych na Facebooku.
Zaplanowanie działań na Facebooku zgodnie z indywidualnie opracowaną strategią.
Nauczenie uczestników prowadzenia Facebooka zgodnie z prawem i regulaminem.
Korzyści szkolenia:

Nabranie większej śmiałości w korzystaniu z mediów społecznościowych w biznesie.
Gotowość do eksperymentowania z możliwościami reklamowymi, jakie daje Facebook.
Pełniejsze wykorzystywanie mediów społecznościowych w relacjach z klientami.
Swobodne poruszanie się po ustawieniach Facebooka.
Prowadzenie konta na Facebooku zgodnie z regulaminem i w granicach prawa.

Program szkolenia:

Korzyści oraz zagrożenia związane z obecnością firmy na Facebooku

Strategia obecności w mediach społecznościowych:

Określenie celów komunikacyjnych marki.
Ustalenie grupy docelowej z wykorzystaniem Audience Insights.
Tworzenie mini-strategii (taktyki) obecności na Facebooku.
Prowadzenie Facebooka na co dzień:

Ustawienia Facebooka krok po kroku.
Audyt obecności firm uczestników na Facebooku.
Analiza i wnioski z audytu.
Prowadzenie działań na Facebooku w zgodzie z algorytmem.
Budowanie i angażowanie społeczności.
Grupy na Facebooku.
Obsługa Klienta na Facebooku:

Infrastruktury.
Wyposażenia technicznego.
Personelu.
Benchmarking.
Reklama na Facebooku:

Lejek marketingowy w mediach społecznościowych.
Menedżer Firmy.
Menedżer Reklam i konta reklamowe.
Tworzenie grup docelowych.
Podstawy remarketingu (Pixel).
Wykorzystywanie wpisów sponsorowanych w promocji.
Ustawienia reklam krok po kroku.
Zasady i prawo na Facebooku:

Ograniczenia regulaminowe na Facebooku.
Prawo autorskie.
RODO.
Zakończenie: Podsumowanie, wnioski, odpowiedzi na pytania.

Rozkład godzinowy: 10:00 -17:00

Metodologia:

Warsztaty z wykorzystaniem przez Uczestników komputerów z dostępem do Internetu (można używać własny sprzęt). Wskazane, by uczestnicy byli zarejestrowani na Facebooku jeszcze przed szkoleniem. Podczas szkolenia uczestnicy będą wykonywali ćwiczenia, będą także mieli okazję od razu wdrożyć zmiany na profilach firmowych, jeśli mają do takich dostęp.

Odbiorcy szkolenia:

Pracownicy zajmujący się marketingiem, reklamą, promocją.
Pracownicy zajmujący się obsługą klienta, także za pośrednictwem mediów społecznościowych.
Pracownicy odpowiedzialni za media społecznościowe w firmie.
Pracownicy kontaktujący się z agencjami social media w firmie zlecającej takie usługi na zewnątrz.
Właściciele firm, prezesi, menedżerowie chcący lepiej wykorzystywać Facebook w swoich firmach.

  • Warszawa (woj. ), 25.5.2020 - 25.5.2020
  • Gdańsk (woj. ), 13.7.2020 - 13.7.2020
  • Kraków (woj. ), 8.10.2020 - 8.10.2020
  • Wrocław (woj. ), 16.11.2020 - 16.11.2020
  • Warszawa (woj. ), 10.12.2020 - 10.12.2020