Szkolenie - Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji.

Typ oferty: szkolenie otwarte
Tematyka: Zarządzanie zespołem » przywództwo
Zarządzanie zespołem » motywowanie
Zarządzanie zespołem » kierowanie
Czas trwania: 2 dni (16h)
Wartość: 1217.70 zł - Dostępny rabat!
Miejsce i termin:
Masz pytanie do tej oferty? Napisz lub zadzwoń teraz! Pokaż dane kontaktowe A może chcesz zobaczyć komplet informacji o tej firmie? TAKNIE (pokaż tylko kontakt)
  • Numer telefonu: 613070303
  • Adres e-mail: info@szkolenia-semper.pl

Informacje podstawowe:

Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji.

Cel szkolenia:
Poszerzenie i uporządkowanie wiedzy Uczestników z zakresu skutecznego kierowania zespołem.
Uzyskanie przez każdego z Uczestników umiejętności doboru stylu kierowania do zespołu.
Poznanie przez Uczestników cech dobrego menedżera.
Zapoznanie się Uczestników ze sposobami efektywnej komunikacji w zespole.
Wzrost kompetencji menedżerskich w zakresie motywowania pracowników.
Nabycie umiejętności budowania efektywnych relacji przełożony-podwładny.
Zdobycie umiejętności menedżerskich z zakresu budowania zespołu umiejącego razem realizować wyznaczone przez organizację cele.

Korzyści dla użytkowników:
Poznanie mechanizmów zachowań menedżerskich we współczesnej teorii zarządzania zespołem.
Znaczne zwiększenie skuteczności i efektywności działań menedżerskich.
Umiejętność dopasowania indywidualnego stylu kierowania do rozwoju zawodowego i osobistego pracownika.
Umiejętność swobodnego stosowania technik motywowania siebie i pracowników.
Zdobycie kwalifikacji pozwalających rozpoznawanie sytuacji konfliktowej oraz diagnozowanie jej przyczyn.
Zdolność obrony przed próbami manipulacji i właściwa reakcja na stosowane przez Partnera taktyki.
Wiedza umożliwiająca integrację zespołu, pozwalająca radzić sobie z trudnymi zachowaniami pracowników oraz budować własnego wizerunek zgodnie z zaplanowanymi celami.

Program szkolenia:

Dzień I

1. Wprowadzenie do warsztatów szkoleniowych.
Prezentacja sylwetki wykładowcy i Uczestników warsztatów.
Omówienie głównych elementów warsztatów.
Autoprezentacja uczestników - wymiana doświadczeń w zakresie zarządzania.

2. Ja - jako menedżer - odkrycie własnego potencjału.
Podstawowe funkcje menedżera/lidera.
Style kierowania w aspekcie zarządzania zespołem.
Marka menedżera.
Autorytet lidera, czyli połączenie kompetencji, wiedzy, doświadczenia i osobowości.
Przegląd kompetencji skutecznego menedżera.
Efektywne zarządzanie czasem.

3. Najważniejsze funkcje menedżerskie.
Przekazywanie informacji.
Wyznaczanie celów.
Motywowanie.
Rozwój i ocena pracowników.

4. Błędne strategie menedżerskie.

5. Budowanie wiarygodności lidera.
Rola zaufania w procesie zarządzania.
Jak budować zaufanie?
Rola menedżera w budowaniu zaufania.

6. Wizerunek menedżera w oparciu o osobowość i profil organizacji.
Kreowanie indywidualnego wizerunku menedżera względem:
Klientów
Misji organizacji
Zwierzchników
Współpracowników
Osobistych potencjałów każdego menedżera.

7. Skuteczna komunikacja w procesie kierowania.
Komunikacja narzędziem pracy menedżera.
Funkcje komunikacji w procesie kierowania.
Podstawy skutecznego przekazu.
Metody prezentacji własnych rozwiązań.
Sztuka radzenia sobie w różnych sytuacjach komunikacyjnych.
Asertywność jako ważna cecha skutecznego menedżera.
Konstruktywna krytyka i ocena.
Konieczność zwolnienia członka zespołu.

8. Gra strategiczna.

9. Analiza i wyniki gry strategicznej – dyskusja, wnioski trenera.

DZIEŃ II

10. Planowanie i wyznaczanie celów.
Proces planowania celów i określanie priorytetów.
Monitorowanie realizacji celów – podejście sytuacyjne.

11. Tworzenie sprawnego, dynamicznego zespołu.
Schemat realizacji skutecznego, dynamicznego zespołu.
Umiejętne określenie misji, celów, wartości i reguł panujących w zespole pod kątem realizacji celów organizacji.
Odpowiedni dobór członków zespołu pod kątem postawy, kompetencji oraz umiejętności interakcji międzyludzkiej.
Metody poprawiania efektywności istniejącego zespołu.
Odpowiednia reakcja na niekorzystne zjawiska w organizacji.

12. Zarządzanie sytuacyjne w praktyce menedżerskiej.
Specyfika działania menedżera w czterech stylach zarządzania.
Cykl komunikacji z pracownikiem – dopasowanie stylu do etapu rozwoju pracownika.
Planowanie, zlecanie, delegowanie.
Monitorowanie w drodze do osiągnięcia rezultatu.
Ocena i informacja zwrotna.

13. Warsztat symulacyjny kierowania zespołem:
prezentacja rezultatów pracy grup
wnioski ucztestników
zadania problemowe w oparciu o grę
wnioski trenera, przywołanie analogicznych przypadków z warsztatu do konkretnych przypadków z rzeczywistych organizacji.

14. Skuteczne delegowanie zadań – główne zasady.
Przygotowanie do delegowania zadań.
Wyznaczenie obszaru zdań do delegowania – nasze cele i priorytety.
Ocena kompetencji pracownika przed delegowaniem zadania.
Klasyfikacja pracowników: podwładny o wysokiej świadomości i odpowiedzialności, pracownik o niskiej świadomości własnej wartości.

15.Sztuka motywowania pracownika.
Wybrane koncepcje motywowania pracowników i ich przełożenie na funkcjonowanie organizacji.
Rozpoznawanie indywidualnych wzorców komunikowania się menedżerów i ich konsekwencji dla procesów motywowania pracowników.
Bycie rozpoznanym, zauważonym jako podstawowa potrzeba człowieka.
Jak motywować – czego potrzebują ludzie, by efektywnie pracować?
Wzorzec tworzenia systemu motywacyjnego dla pracowników.

16. Rozwijanie samodzielności pracowników – ćwiczenia praktyczne.
Kreowanie wartościowego pracownika – jak obudzić w pracownikach chęć do myślenia i działania.
Zakres odpowiedzialności pracownika jako podstawa do pobudzenia go do działania.
Rozwijanie, inspirowanie pomysłowości i kreatywności personelu.

17. Sztuka rozwiązywania konfliktów w organizacji.
Określanie podłoża konfliktu.
Komunikacja w konflikcie.
Koszty ponoszone przez organizacje z powodu konfliktów.
Strategie radzenia sobie z konfliktem.

18. Podsumowanie warsztatów.

Metodologia:

Wzrost Państwa kompetencji menedżerskich zapewni udział w warsztacie symulacyjnym, będącym nowatorską metodą rozwoju, wydobywającą maksymalny potencjał wśród Uczestników szkolenia.

Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.

Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie – ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.

Odbiorcy szkolenia:

Grupa docelowa:
właściciele firm
managerowie
osoby odpowiedzialne za zarządzanie zespołem ludzkim oraz ich bezpośredni przełożeni
specjaliści biorący udział w kierowaniu i zarządzaniu
osoby zainteresowane zdobyciem umiejętności w zakresie kierowania zespołem pracowników

Materiały dydaktyczne:

Informacje organizacyjne:
Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

-szkolenie trwa 2 dni (16h);
-zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz w godzinach 09.00-17.00 drugiego dnia;
-ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób;
-w kazdym dniu szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz lunch.

Inwestycja:
990 zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
Warszawa: Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym i kolacją: 1350 zł netto (+23% Vat)
Pozostałe miasta: Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym i kolacją: 1290 zł netto (+23% Vat)

Zgłoszenie:
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Kontakt:

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań

Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. (61) 8 102 194
tel. (61) 6 115 034
tel. 508 393 926
fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje

POLITYKA RABATOWA
Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.

Przyznawane certyfikaty:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Referencje:

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:
http://www.szkolenia-semper.pl/referencje

  • Kraków (woj. małopolskie), 22.1.2018 - 23.1.2018
  • Warszawa (woj. mazowieckie), 12.2.2018 - 13.2.2018
  • Katowice (woj. śląskie), 22.2.2018 - 23.2.2018
  • Gdańsk (woj. zachodniopomorskie), 26.3.2018 - 27.3.2018
  • Wrocław (woj. dolnośląskie), 26.3.2018 - 27.3.2018
  • Poznań (woj. wielkopolskie), 19.4.2018 - 20.4.2018
  • Kraków (woj. małopolskie), 12.3.2018 - 13.3.2018
  • Warszawa (woj. mazowieckie), 9.4.2018 - 10.4.2018
  • Poznań (woj. wielkopolskie), 14.5.2018 - 15.5.2018
  • Kraków (woj. małopolskie), 28.5.2018 - 29.5.2018
  • Warszawa (woj. mazowieckie), 25.6.2018 - 26.6.2018
  • Gdańsk (woj. pomorskie), 28.6.2018 - 29.6.2018
  • Katowice (woj. śląskie), 5.7.2018 - 6.7.2018
  • Poznań (woj. wielkopolskie), 9.7.2018 - 10.7.2018
  • Gdańsk (woj. pomorskie), 20.8.2018 - 21.8.2018
  • 2-5 użytkowników - 10 %
  • 6-10 użytkowników - 15 %
  • 11-20 użytkowników - 15 %