Szkolenie - Nowa ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu 2018.

Typ oferty: szkolenie otwarte
Tematyka: Prawo i zamówienia publiczne » prawo
Placówki ochrony zdrowia » placówki ochrony zdrowia
Administracja » administracja samorządowa
Czas trwania: szkolenie trwa 1 dzień (8h)
Wartość: 725.70 zł - Dostępny rabat!
Miejsce i termin:
Masz pytanie do tej oferty? Napisz lub zadzwoń teraz! Pokaż dane kontaktowe A może chcesz zobaczyć komplet informacji o tej firmie? TAKNIE (pokaż tylko kontakt)
  • Numer telefonu: 613070303
  • Adres e-mail: info@szkolenia-semper.pl

Informacje podstawowe:

Nowa ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu 2018. Zakres obowiązków i uprawnień administracji publicznej oraz sektora prywatnego - 1-dniowe szkolenie praktyczne.

Program szkolenia:

1. Zmieniony katalog instytucji obowiązanych w tym rozszerzenie o obrót gotówkowy przedsiębiorców zarówno przy kosztach i przychodzie od 10 000 euro wzwyż.
2. Nowe definicje w katalogu (np. transakcja okazjonalna, waluta wirtualna).
3. Nowa obowiązkowa procedura wewnętrznego zgłaszania naruszeń w praktyce instytucji obowiązanej.
4. Nowa obowiązkowa procedura zarządzania ryzykiem przy stosowaniu środków bezpieczeństwa finansowego.
5. Weryfikacja tożsamości klienta i beneficjenta rzeczywistego i innych nowych podmiotów (np. osoba upoważniona).
6. Weryfikacja tożsamości a RODO.
7. Gromadzenie i przekazywanie informacji do GIIF w tym o przyjętej wpłacie lub wypłacie środków pieniężnych powyżej 15 000 Euro.
8. Transakcja podejrzana teraz tylko gdy przestępstwo z art.art.299 lub 165a kk.
9. Dokumentacja w instytucji obowiązanej.
10. Nacisk na czynności przed podpisaniem umowy.
11. Szkolenia, kontrola i kary.
12. Rekapitulacja tematu w tym przypomnienie istoty prania pieniędzy w kontekście nieujawnionych źródeł przychodu.
13. Praktyczne przykłady.
14. Dyskusja i odpowiedzi na pytania zgłaszane zarówno z sali jak i wcześniej drogą elektroniczną.
15. Podsumowanie szkolenia.

Metodologia:

Metodologia:
Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.

Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.

Trener
Tomasz Gzela
Specjalizacja trenerska:

Prawnik, praktyk skarbowości, absolwent studiów podyplomowych w zakresie finansów i rachunkowości podatkowej. Były kierownik oddziału w izbie skarbowej specjalizujący się w problematyce spraw karnych skarbowych, prania pieniędzy, nieujawnionych źródeł dochodu, prawa dewizowego i kontroli podatkowej. Do jego zadań należał: nadzór nad podległymi urzędami skarbowymi w zakresie prawidłowości rozstrzygnięć w pierwszej instancji w zakresie podatków bezpośrednich i spraw karnych; zwalczanie przestępczości podatkowej, zjawiska prania brudnych pieniędzy; nielegalnego obrotu dewizowego. Otrzymał nagrodę Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Pracowników Urzędów i Izb Skarbowych w Warszawie. Doświadczenie to ponad 20-letnia praca na rynku szkoleniowym. Szkolenia zrealizowane dla m.in pracowników NBP, ARiMR, MF oraz sektora prywatnego. Autor licznych publikacji na łamach prasy fachowej w zakresie nadużyć finansowych, kontroli podatkowych. Wysoko oceniany trener i wykładowca.

Odbiorcy szkolenia:

Grupa docelowa:
Do udziału w szkoleniu zapraszamy pracowników i przedstawicieli takich jednostek jak:
-jednostki administracji publicznej
-banki, oddziały banków zagranicznych, oddziały instytucji kredytowych, instytucje finansowe,
-spółdzielcze kasy oszczędnościowo-kredytowe, krajowa SKOK,
-instytucje płatnicze, instytucje pieniądza elektronicznego, biura usług płatniczych, agenci rozliczeniowi, firmy inwestycyjne, banki powiernicze,
-spółki prowadzące rynki regulowane, fundusze inwestycyjne, zakłady ubezpieczeń, przedsiębiorcy prowadzący działalność kantorową (w tym usługi wymiany walut przez internet),
-pośredników nieruchomości,
-notariuszy, adwokatów, radców prawnych, doradców podatkowych,
-przedsiębiorców świadczących usługi w zakresie tworzenia jednostek organizacyjnych, pełnienia funkcji lub umożliwienia pełnienia funkcji członka zarządu spółki, prowadzenia biura wirtualnego,
-przedsiębiorców w zakresie, w jakim przyjmują lub dokonują lub przyjmują płatności w gotówce w wysokości co najmniej 10.000 euro,
oraz wszystkie osoby zainteresowane omawianą podczas szkolenia tematyką.

Materiały dydaktyczne:

Informacje organizacyjne:
Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć
szkolenie trwa 1 dzień (8h)
zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00
ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad
Dzień I
Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.12:00 -przerwa kawowa
Godz.14.00 -przerwa obiadowa
Godz.16.00 -przerwa kawowa
Godz.18:00 -zakończenie szkolenia

Inwestycja:
590.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

Przyznawane certyfikaty:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Referencje:

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową: http://www.szkolenia-semper.pl/referencje

  • Warszawa (woj. mazowieckie), 26.10.2018 - 26.10.2018
  • Wrocław (woj. dolnośląskie), 15.11.2018 - 15.11.2018
  • Kraków (woj. małopolskie), 22.11.2018 - 22.11.2018
  • Warszawa (woj. mazowieckie), 10.12.2018 - 10.12.2018
  • 2-5 użytkowników - 10 %
  • 6-10 użytkowników - 15 %
  • 11-20 użytkowników - 15 %