Szkolenie - NOWOCZESNE STRATEGIE SPRZEDAŻY- intensywny trening handlowy

Typ oferty: szkolenie otwarte
Tematyka: Kursy » Szkolenia dla Handlowców
Czas trwania: 2 dni (16 h)
Wartość: 1550.00 zł
Miejsce i termin:

Organizator szkolenia:

Logo firmy Grupa Szkoleniowa SOLBERG
Masz pytanie do tej oferty? Napisz lub zadzwoń teraz! Pokaż dane kontaktowe A może chcesz zobaczyć komplet informacji o tej firmie? TAKNIE (pokaż tylko kontakt)
  • Numer telefonu: (33) 300 31 45
  • Adres e-mail: BIURO@SOLBERG-SZKOLENIA.PL

Informacje podstawowe:

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i podniosą swoje kompetencje, które pozwolą sprawnie obsługiwać klientów i zwiększyć sprzedaż działu handlowego.

Dostarczenie Uczestnikom wiedzy i narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, aby:

budować i pracować z bazą klientów,
zwiększyć sprzedaż
odnosić sukcesy w kontaktach biznesowych
budować trwałe i długoterminowe relacje z klientem
rozbudować swój warsztat o umiejętności przełamywania zastrzeżeń.

Program szkolenia:

Moduł I: WIZERUNEK I JEGO POSTRZEGANIE PRZEZ KLIENTÓW.
Budowanie pierwszego wrażenia.
Automotywacja- mama wszystkich handlowców

Moduł II: ETAPY ROZMOWY HANDLOWEJ I ICH WARTOŚĆ W PROCESIE SPRZEDAŻY.
Sprzedaż przez telefon vs. sprzedaż bezpośrednia
Charakterystyka i cele poszczególnych etapów.
Różnicowanie modelu w kontekście obszaru interesów (motywacji) klienta.
Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży

Moduł III: ROZPOZNANIE POTRZEB I OCZEKIWAŃ KLIENTA
Siła pytań w sprzedaży .
Sztuka zadawania odpowiednich pytań sprzedażowych.
Motywacje zakupowe klientów.
Co powiedzieli wam wasi Klienci?
Co jest ważniejsze – potrzeba klienta czy jego motywacja?

Moduł IV: SKUTECZNE PREZENTOWANIE OFERTY SPRZEDAŻOWEJ
Tworzenie wartości produktu w czasie prezentacji bezpośredniej
Modele prezentacyjne: Analiza Potrzeba-Cecha-Korzyść, AIDA
Przekonujące używanie języka korzyści oraz języka strat.
Analiza Przewagi Konkurencyjnej.
Prezentacja wartości klienta.
Jak sterować pytaniami w kierunku naszej oferty?

Moduł V: MODELOWA WIZYTA HANDLOWA
Etapy procesu sprzedaży i najważniejsze techniki.
Lejek sprzedaży i co z niego wycieka?
Budowanie wartości oferty dla Klienta.

Moduł VI: DZISIAJ SPRZEDAŻ TO:   RELACJA I KONSEKWENCJA
Dlaczego jedni sprzedawcy są lepsi niż inni w tym co robią?
Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży
Dostrajanie się do Klienta
Jak odnosić sukcesy w sprzedaży
Jak polubić swoich Klientów

Moduł VII: OBRONA CENY POPRZEZ BUDOWANIE I ARGUMENTOWANIE WARTOŚCI OFERTY. 
Zasady prezentowania ceny.
Czy „NIE” oznacza koniec procesu sprzedaży?
„Opakowanie” produktu/ usługi za pomocą ceny

Moduł VIII: ZASTRZEŻENIA I OBIEKCJE KLIENTÓW - JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ.
Wykorzystanie obiekcji cenowych na rzecz atutów oferty.
Zastrzeżenia jako wyzwania.
Jak powód odmowy zamienić w powód zakupu - Technika PIWO

Moduł IX: SKUTECZNE ZAMYKANIE SPRZEDAŻY / FINALIZACJA
Błędy w zamykaniu rozmów.
Techniki zamykania sprzedaży.

Moduł X: FILARY KOMUNIKACJI Z KLIENTEM
Nastawienie na klienta w komunikacji sprzedażowej.
Zasady skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej w sprzedaży.

Moduł XI: BUDOWANIE RELACJI Z ROŻNYMI TYPAMI KLIENTÓW.
Typologia klientów.
Aktywne słuchanie- metody i narzędzia gwarantujące zbudowanie pozytywnych relacji z klientem.

Moduł XII: DZIAŁANIA POSPRZEDAŻOWE
Cel podejmowania dalszych działań.
Jakie i kiedy podejmować kroki.

Moduł XIII: PODSUMOWANIE I EWALUACJA SZKOLENIA
Indywidualny Plan Działania

Metodologia:

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu:

Udoskonalisz umiejętności nawiązywania kontaktu z ludźmi o różnej osobowości i nastawieniu- zrozumiesz potrzeby Klientów
Zwiększysz zdolności komunikacyjne w procesie sprzedaży
Poznasz prawidłowości panujące w relacjach klient – sprzedawca.
Rozwiniesz umiejętności mówienia językiem korzyści, które zaspokajają potrzeby Klientów
Przećwiczysz najważniejsze narzędzia sprzedażowe i zmierzysz się z własnymi ograniczeniami.
Rozwiniesz świadomość swoich atutów i znajdziesz wzmocnienie w obszarach stwarzających największe trudności
Zdobędziesz umiejętność twórczego i kreatywnego podejścia do sprzedaży

Uczestnicy:
Szkolenie polecane pracownikom działów sprzedaży pozyskujących i obsługujących klientów oraz wykonujących działania handlowe na zewnątrz , nawiązujących nowe kontakty z klientami oraz prowadzącymi sprzedaż bezpośrednią do klientów instytucjonalnych i korporacyjnych; przedstawicieli handlowych , pracowników zajmujących odpowiadających za tworzenie wizerunku i budowanie długotrwałych relacji.

Metodologia prowadzenia szkolenia:
Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe:
- symulacje, - mini- wykłady- ćwiczenia- prace indywidualne, w parach i grupowe,
- dyskusje moderowane przez trenera, - burze mózgów,- case study.
 
Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.
 
Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.
 
!Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.

 Gwarancje SOLBERG:
gwarancja realizacji szkolenia – jako nieliczni z grona firm szkoleniowych nie odwołujemy swoich szkoleń
gwarancja małej grupy, tak by skupić się maksymalnie na każdym uczestniku
gwarancja warsztatowej formy szkolenia, tak by zwiększyć efektywność szkolenia
gwarancja indywidualnego podejścia do każdego uczestnika- powiedz nam o swoich oczekiwaniach a dostosujemy szkolenie do Twoich potrzeb
 

Odbiorcy szkolenia:

Kim jesteśmy?
 
Grupę Szkoleniowa SOLBERG tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a naszą wspólną pasją jest organizowanie szkoleń.
 
Cechuje nas skuteczność, odpowiedzialność za powierzone zadania, zaangażowanie oraz indywidualne podejście do każdego Klienta. Kierujemy się nadrzędnymi zasadami otwartości, wiarygodności i rzetelności. Współpracę z partnerami biznesowymi opieramy na uczciwości i budowaniu długofalowych relacji opartych na zaufaniu i wzajemnym szacunku.
 
Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.
 
Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.

Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczo- szkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.
 
 
! Należymy do grona firm szkoleniowych posiadającą wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych 2.24/00207/2014
 
! Wszystkie nasze szkolenia mogą być finansowane przez KFS
 
! Posiadamy wpis do Rejestru Usług Rozwojowych (RUR)

Referencje:

Z wielką przyjemnością przedstawiamy opinie uczestników potwierdzające nasz profesjonalizm oraz zadowolenie klientów:
 
„Świetnie przygotowane szkolenie, tematy dobrane idealnie, 2 dni mega motywacji”
„Trener okazał się być bardzo miły, przyjemny, a co najważniejsze kompetentny, posiadający wiedzę i doświadczenie, które jest bardzo cenne i pomocne przy sygnalizowaniu ważnych obszarów istotnych w sprzedaży”  
„Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia. Trener wspaniały, godny polecenia, przede wszystkim otwarty na nowe potrzeby”  
„Szkolenie pożyteczne, pozwalające spojrzeć na proces sprzedaży z innej perspektywy (klienta), nie tylko sprzedawcy”.
 
„Szkolenie bardzo interesujące, wzbogacające wiedzę, trener prowadzi szkolenie w sposób ciekawy”
„W ciągu dwóch dni nauczyłem się więcej niż przez ostatnie 3 lata mojej pracy. Skorzystałem także z indywidualnych konsultacji, które bardzo dużo mi dały. Dzięki za wszystko- spotkamy się nie raz!” 
„Trener komunikatywny i otwarty. Ciekawie przekazał wiedzę, dostosowywał się do potrzeb każdego uczestnika. Wzbudził zaufanie przez co pracowało się w miłej i luźnej atmosferze”  
„Świetny kontakt z uczestnikami. Miło, zabawnie, ciekawie prowadzone szkolenie. Można się wiele nauczyć i przy okazji dowiedzieć wiele o sobie.” 
„Bardzo fajne szkolenie z dużą ilością nowych, interesujących rzeczy, o których do tej pory nie wiedziałem. Polecam.”
„Genialne szkolenie, spora dawka wiedzy, dużo ćwiczeń. Na pochwałę zasługują metody szkoleniowe- dużo ćwiczeń, dyskusji, scenek. Bardzo mi się podobało”

 

CO NAS WYRÓŻNIA?
intensywny trening umiejętności
małe grupy szkoleniowe pozwalające na coachingowy model pracy
indywidualne podejście do każdego uczestnika
badanie potrzeb i oczekiwań uczestników przed szkoleniem (ankiety przedszkoleniowe) i dostosowanie do nich szkolenia
elastyczność w prowadzeniu szkoleń
nie odwołujemy szkoleń: szanujemy każdego uczestnika
 
 
Chciałbyś przeszkolić większą liczbę osób lub szukasz szkoleń w innej lokalizacji? Napisz z chęcią znajdziemy korzystne rozwiązanie, gdyż jesteśmy firmą elastyczną, która reaguje na potrzeby Klieta.
Klient i jego potrzeby są dla nas najważniejsze.
 
 
Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
Grupa Szkoleniowa SOLBERG
biuro@solberg-szkolenia.pl
tel. (33) 300 31 45
www.solberg-szkolenia.pl

  • Katowice (woj. śląskie), 27.6.2017 - 28.6.2017
  • Poznań (woj. wielkopolskie), 18.9.2017 - 19.9.2017
  • Kraków (woj. małopolskie), 9.10.2017 - 10.10.2017
  • warszawa (woj. mazowieckie), 19.10.2017 - 20.10.2017