Szkolenie - NOWOCZESNE STRATEGIE ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM intensywne warsztaty dla kadry kierowniczej

Typ oferty: szkolenie otwarte
Tematyka: Sprzedaż i marketing » techniki sprzedaży
Czas trwania: 2 dni (16 h)
Wartość: Cena od 1350.00 zł - Dostępny rabat!
Miejsce i termin:

Organizator szkolenia:

Logo firmy Grupa Szkoleniowa SOLBERG
Masz pytanie do tej oferty? Napisz lub zadzwoń teraz! Pokaż dane kontaktowe A może chcesz zobaczyć komplet informacji o tej firmie? TAKNIE (pokaż tylko kontakt)
  • Numer telefonu: (33) 300 31 45
  • Adres e-mail: BIURO@SOLBERG-SZKOLENIA.PL

Informacje podstawowe:

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca czy specjalisty ds. sprzedaży. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i podniosą swoje kompetencje, które pozwolą sprawnie obsługiwać klientów i zwiększyć sprzedaż produktu lub usługi.

Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję:
poznać podstawowe zasady komunikacji z Klientem
nabyć umiejętności rozpoznania potrzeb i oczekiwań Klienta
nabyć umiejętności budowania trwałych i długofalowych relacji z Klientami
poznać sposoby zwiększenia satysfakcji Klientów
zdobyć umiejętności zadawania skutecznych pytań sprzedażowych
poznać praktyczne techniki prezentowania produktu
zdobyć umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach z Klientem

Zobacz jak wiele zyskasz biorąc udział w szkoleniu:
Zwiększysz swoją efektywność prowadzonych sprzedaży poprzez poznanie i przećwiczenie skutecznych modeli prowadzenia rozmów handlowych,
Nauczysz się dostosowywać strategię sprzedaży do specyfiki Twoich klientów oraz branży w której pracujesz,
Poznasz efektywne techniki telefonicznego umawiania się na spotkania handlowe z klientami,
Zweryfikujesz swoje podejście do prowadzonych szans handlowych, poznając najnowsze wyniki badań w zakresie modelu decyzyjnego oraz myślenia klientów o zakupie,
Nauczysz się neutralizować początkowe obiekcje klientów, czyli: „Nie, dziękuję”, „Już to mamy”, Nie jestem zainteresowany”, „W przyszłym roku”, „Nie mam czasu”,
Będziesz miał okazję poznać i przećwiczyć najskuteczniejsze schematy diagnozy potrzeb klientów (odkrywania ich rzeczywistych korzyści i motywów zakupu),
Nauczysz się praktycznego budowania skutecznych prezentacji handlowych oraz opracowywania ofert w kontekście zweryfikowanych potrzeb klienta,
Poznasz efektywne techniki radzenia sobie z obiekcjami klientów, opierając swoje reakcje na prostym modelu akceptowania oporu klientów i stosowaniu sekwencji PIWO,
Nauczysz się stosować kilku skutecznych technik domykania procesów handlowych i dostosujesz te techniki do swojej branży.
Udoskonalisz umiejętności nawiązywania kontaktu z ludźmi o różnej osobowości i nastawieniu- zrozumiesz potrzeby Klientów
Zwiększysz zdolności komunikacyjne w procesie sprzedaży
Poznasz prawidłowości panujące w relacjach klient – sprzedawca.
Rozwiniesz umiejętności mówienia językiem korzyści, które zaspokajają potrzeby Klientów
Przećwiczysz najważniejsze narzędzia sprzedażowe i zmierzysz się z własnymi ograniczeniami.
Rozwiniesz świadomość swoich atutów i znajdziesz wzmocnienie w obszarach stwarzających największe trudności

Uczestnicy:
Szkolenie polecane pracownikom działów sprzedaży pozyskujących i obsługujących klientów oraz wykonujących działania handlowe na zewnątrz , nawiązujących nowe kontakty z klientami oraz prowadzącymi sprzedaż bezpośrednią do klientów instytucjonalnych i korporacyjnych; przedstawicieli handlowych , pracowników zajmujących odpowiadających za tworzenie wizerunku i budowanie długotrwałych relacji.

Program szkolenia:

PROGRAM:
SKUTECZNY HANDLOWIEC- Kim właściwie jest?
Budowanie pierwszego wrażenia.
Ja – proaktywny gracz – rzecz o nastawieniu do siebie w roli sprzedawcy.
Motywacja i automotywacja

ETAPY ROZMOWY HANDLOWEJ I ICH WARTOŚĆ W PROCESIE SPRZEDAŻY.
Sprzedaż przez telefon vs. sprzedaż bezpośrednia
Charakterystyka i cele poszczególnych etapów.
Różnicowanie modelu w kontekście obszaru interesów (motywacji) klienta.
Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży
Rozpoznanie potrzeb i oczekiwań klienta
Siła pytań w sprzedaży .
Sztuka zadawania odpowiednich pytań sprzedażowych.
Motywacje zakupowe klientów.
Co jest ważniejsze – potrzeba klienta czy jego motywacja?
Skuteczne zamykanie sprzedaży- finalizacja transakcji
Błędy w zamykaniu rozmów.

SKUTECZNE PREZENTOWANIE OFERTY SPRZEDAŻOWEJ
Tworzenie wartości produktu w czasie prezentacji bezpośredniej
Modele prezentacyjne: Analiza Potrzeba-Cecha-Korzyść, AIDA
Przekonujące używanie języka korzyści oraz języka strat.
Analiza Przewagi Konkurencyjnej.
Prezentacja wartości klienta.
Jak sterować pytaniami w kierunku naszej oferty?

MODELOWA WIZYTA HANDLOWA
Etapy procesu sprzedaży i najważniejsze techniki.
Lejek sprzedaży i co z niego wycieka?
Budowanie wartości oferty dla Klienta.

DZISIAJ SPRZEDAŻ TO:   RELACJA I KONSEKWENCJA
Dlaczego jedni sprzedawcy są lepsi niż inni w tym co robią?
Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży
Jak odnosić sukcesy w sprzedaży
Jak polubić swoich Klientów

ZASTRZEŻENIA I OBIEKCJE KLIENTÓW - JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ.
Wykorzystanie obiekcji cenowych na rzecz atutów oferty.
Zastrzeżenia jako wyzwania.
Jak powód odmowy zamienić w powód zakupu - Technika PIWO
Obrona ceny poprzez budowanie i argumentowanie wartości oferty. 
Zasady prezentowania ceny.
Czy „NIE” oznacza koniec procesu sprzedaży?
„Opakowanie” produktu/ usługi za pomocą ceny

FILARY KOMUNIKACJI Z KLIENTEM
Nastawienie na klienta w komunikacji sprzedażowej.
Zasady skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej w sprzedaży
Typologia klientów.
Aktywne słuchanie- metody i narzędzia gwarantujące zbudowanie pozytywnych relacji z klientem.

DZIAŁANIA POSPRZEDAŻOWE
Cel podejmowania dalszych działań.
Jakie i kiedy podejmować kroki.

PODSUMOWANIE I EWALUACJA SZKOLENIA
Indywidualny Plan Działania

! Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.

Metodologia:

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu:

Udoskonalisz umiejętności nawiązywania kontaktu z ludźmi o różnej osobowości i nastawieniu- zrozumiesz potrzeby Klientów
Zwiększysz zdolności komunikacyjne w procesie sprzedaży
Poznasz prawidłowości panujące w relacjach klient – sprzedawca.
Rozwiniesz umiejętności mówienia językiem korzyści, które zaspokajają potrzeby Klientów
Przećwiczysz najważniejsze narzędzia sprzedażowe i zmierzysz się z własnymi ograniczeniami.
Rozwiniesz świadomość swoich atutów i znajdziesz wzmocnienie w obszarach stwarzających największe trudności
Zdobędziesz umiejętność twórczego i kreatywnego podejścia do sprzedaży

Uczestnicy:
Szkolenie polecane pracownikom działów sprzedaży pozyskujących i obsługujących klientów oraz wykonujących działania handlowe na zewnątrz , nawiązujących nowe kontakty z klientami oraz prowadzącymi sprzedaż bezpośrednią do klientów instytucjonalnych i korporacyjnych; przedstawicieli handlowych , pracowników zajmujących odpowiadających za tworzenie wizerunku i budowanie długotrwałych relacji.

Metodologia prowadzenia szkoleń:

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe.

20% czasu poświęcamy teorii

80% czasu poświęcone jest na:

symulacje,
mini- wykłady
ćwiczenia
psychodramy
prace indywidualne, w parach i grupowe,
dyskusje moderowane przez trenera,
burze mózgów,
case study.

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych. Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

Odbiorcy szkolenia:

więcej na http://www.solberg-szkolenia.pl/szkolenia-otwarte/nowoczesne-strategie-sprzedazy

Referencje:

Grupę Szkoleniowa SOLBERG tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a naszą wspólną pasją jest organizowanie szkoleń.

Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.

Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.

Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczo- szkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.

Chciałbyś przeszkolić większą liczbę osób lub szukasz szkoleń w innej lokalizacji?
Napisz biuro@solberg-szkolenia.pl z chęcią znajdziemy korzystne rozwiązanie, gdyż jesteśmy firmą elastyczną, która reaguje na potrzeby Klienta.
Klient i jego potrzeby są dla nas najważniejsze.

Grupa Szkoleniowa SOLBERG
tel. (33) 300 31 45
tel. (22) 390 52 45
biuro@solberg-szkolenia.pl
www.solberg-szkolenia.pl

  • Katowice (woj. śląskie), 12.12.2019 - 13.12.2019
  • Kraków (woj. małopolskie), 25.11.2019 - 26.11.2019
  • Wrocław (woj. dolnośląskie), 17.10.2019 - 18.10.2019
  • Katowice (woj. śląskie), 23.9.2019 - 24.9.2019
  • Gdańsk (woj. pomorskie), 19.9.2019 - 20.9.2019
  • Katowice (woj. śląskie), 27.6.2019 - 28.6.2019
  • Kraków (woj. małopolskie), 6.6.2019 - 7.6.2019
  • 2-5 użytkowników - 5 %