Szkolenie - Perswazja i wywieranie wpływu
Umiejętności osobiste » perswazja
Organizator szkolenia:

- Numer telefonu: 224165555
- Adres e-mail: szkolenia@effectgroup.pl
Informacje podstawowe:
Szkolenie przedstawia i uczy sprawdzonych narzędzi, strategii i technik perswazji. Ta wiedza stosowana jest przez polityków, biznesmenów, menadżerów, handlowców, prezesów. Celem szkolenia nie jest tylko zdobycie umiejętności wywierania wpływu na ludzi, by myśleli, czuli i robili to, co chcemy. To przede wszystkim umiejętność budowania bogatych, owocnych relacji, to wrażliwość na potrzeby innych, to skuteczne porozumiewanie i szacunek w kontaktach zawodowych i prywatnych. To szkolenie pokazuje, jak tworzyć lepsze relacje z klientem, jak skutecznie realizować zamierzone cele, zarabiać większe pieniądze i być skuteczniejszym w kontaktach interpersonalnych.
Cel szkolenia
Poznanie skutecznych technik perswazji
Poznanie działających na rynku praw perswazji
Przekazanie narzędzi do podnoszenia jakości kontaktów interpersonalnych
Umiejętność wywierania wpływu na klientów
Umiejętność wpływania na emocje i potrzeby rozmówców
Umiejętność zmiany przekonań u innych osób
Zwiększenie efektywności działania
Tworzenie konstruktywnych relacji
Korzyści ze szkolenia
Uczestnicy nauczą się:
Zwiększania wydajności i zaangażowania w pracy
Większej skuteczności kontaktów wewnątrz firmowych i z klientami
Prowadzenia rozmów na wysokim poziomie efektywności
Technik perswazji w rozmowach i działaniach
Tworzenia skutecznych prezentacji handlowych
Obrony przed manipulacją
Odszyfrowania pragnień i potrzeb klientów.
Program szkolenia:
Podstawowe pojęcia
Perswazja
Manipulacja
Wpływ
Procesy myślowe
Emocje
Etyka
Podstawowe prawa i reguły perswazji – jak stosować, jak wykrywać i odpierać
Reguły wywierania wpływu
Podstawowe prawa perswazji
Perswazja werbalna – słowa, które mają moc
Język perswazji – kontrola nad słowami ,,nie” ,,tak, ale” ,,spróbuj” ,,i” ,,oraz” ,,spowoduje, sprawi, wywoła”
Skuteczne rodzaje pytań w rozmowie
Perswazja niewerbalna – jak panować nad własnym ciałem i jak odczytywać znaki niewerbalne u rozmówców
Strefy wpływu
Części ciała odzwierciedlające myśli
Sygnały odmowy i niewiary
Lista gestów zabronionych
Sytuacje krytyczne – jak reagować, aby osiągnąć Win-Win
Podsumowanie szkolenia.
Rozkład godzinowy:
Dzień I i II
08:45 – 09:00 Logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień
09:00 – 14:00 Zajęcia
Po zapisaniu się na szkolenie wszystkie kwestie techniczne będą Państwu przesłane drogą mailową.
Dostępne terminy:
11-12.02.2021
29-30.03.2021
Metodologia:
Szkolenie prowadzone jest metodą treningu umiejętności, metodą interakcyjną z wykorzystaniem elementów psychologii procesu.
Odbiorcy szkolenia:
Szkolenie skierowane jest do:
Pracowników działów sprzedaży, działów handlowych
Pracowników działów obsługi klienta, reklamacji, informacji
Pracownicy mediów, domów mediowych, agencji reklamowych, promocji i PR
Pracowników i zespołów, których efekty pracy zależą m.in. od precyzyjnej komunikacji i przekazywania informacji lub poleceń
Przełożonych, zarządzających zespołem
Pracowników różnych działów współpracujących ze sobą
Osób nastawionych na rozwój własnych kompetencji i umiejętności