Szkolenie - Perswazja i wywieranie wpływu

Typ oferty: e-Learning
Tematyka: Umiejętności osobiste » efektywność osobista
Umiejętności osobiste » perswazja
Czas trwania: 2 dni
Wartość: 1217.70 zł
Miejsce i termin:
Masz pytanie do tej oferty? Napisz lub zadzwoń teraz! Pokaż dane kontaktowe A może chcesz zobaczyć komplet informacji o tej firmie? TAKNIE (pokaż tylko kontakt)
  • Numer telefonu: 224165555
  • Adres e-mail: szkolenia@effectgroup.pl

Informacje podstawowe:

Szkolenie przedstawia i uczy sprawdzonych narzędzi, strategii i technik perswazji. Ta wiedza stosowana jest przez polityków, biznesmenów, menadżerów, handlowców, prezesów. Celem szkolenia nie jest tylko zdobycie umiejętności wywierania wpływu na ludzi, by myśleli, czuli i robili to, co chcemy. To przede wszystkim umiejętność budowania bogatych, owocnych relacji, to wrażliwość na potrzeby innych, to skuteczne porozumiewanie i szacunek w kontaktach zawodowych i prywatnych. To szkolenie pokazuje, jak tworzyć lepsze relacje z klientem, jak skutecznie realizować zamierzone cele, zarabiać większe pieniądze i być skuteczniejszym w kontaktach interpersonalnych.

Cel szkolenia

Poznanie skutecznych technik perswazji
Poznanie działających na rynku praw perswazji
Przekazanie narzędzi do podnoszenia jakości kontaktów interpersonalnych
Umiejętność wywierania wpływu na klientów
Umiejętność wpływania na emocje i potrzeby rozmówców
Umiejętność zmiany przekonań u innych osób
Zwiększenie efektywności działania
Tworzenie konstruktywnych relacji
Korzyści ze szkolenia

Uczestnicy nauczą się:

Zwiększania wydajności i zaangażowania w pracy
Większej skuteczności kontaktów wewnątrz firmowych i z klientami
Prowadzenia rozmów na wysokim poziomie efektywności
Technik perswazji w rozmowach i działaniach
Tworzenia skutecznych prezentacji handlowych
Obrony przed manipulacją
Odszyfrowania pragnień i potrzeb klientów.

Program szkolenia:

Podstawowe pojęcia

Perswazja
Manipulacja
Wpływ
Procesy myślowe
Emocje
Etyka
Podstawowe prawa i reguły perswazji – jak stosować, jak wykrywać i odpierać

Reguły wywierania wpływu
Podstawowe prawa perswazji
Perswazja werbalna – słowa, które mają moc

Język perswazji – kontrola nad słowami ,,nie” ,,tak, ale” ,,spróbuj” ,,i” ,,oraz” ,,spowoduje, sprawi, wywoła”
Skuteczne rodzaje pytań w rozmowie
Perswazja niewerbalna – jak panować nad własnym ciałem i jak odczytywać znaki niewerbalne u rozmówców

Strefy wpływu
Części ciała odzwierciedlające myśli
Sygnały odmowy i niewiary
Lista gestów zabronionych
Sytuacje krytyczne – jak reagować, aby osiągnąć Win-Win

Podsumowanie szkolenia.

Rozkład godzinowy:

Dzień I i II

08:45 – 09:00 Logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień

09:00 – 14:00 Zajęcia

Po zapisaniu się na szkolenie wszystkie kwestie techniczne będą Państwu przesłane drogą mailową.

Dostępne terminy:
11-12.02.2021
29-30.03.2021

Metodologia:

Szkolenie prowadzone jest metodą treningu umiejętności, metodą interakcyjną z wykorzystaniem elementów psychologii procesu.

Odbiorcy szkolenia:

Szkolenie skierowane jest do:

Pracowników działów sprzedaży, działów handlowych
Pracowników działów obsługi klienta, reklamacji, informacji
Pracownicy mediów, domów mediowych, agencji reklamowych, promocji i PR
Pracowników i zespołów, których efekty pracy zależą m.in. od precyzyjnej komunikacji i przekazywania informacji lub poleceń
Przełożonych, zarządzających zespołem
Pracowników różnych działów współpracujących ze sobą
Osób nastawionych na rozwój własnych kompetencji i umiejętności