Szkolenie - PRACA Z TELEFONEM

Typ oferty: szkolenie otwarte
Tematyka: Umiejętności osobiste » komunikacja
Sprzedaż i marketing » telemarketing
Zarządzanie organizacją » zarządzanie sekretariatem
Czas trwania: 1 dzień 8 h
Wartość: 590.00 zł
Miejsce i termin:

Organizator szkolenia:

Logo firmy Grupa Szkoleniowa SOLBERG
Masz pytanie do tej oferty? Napisz lub zadzwoń teraz! Pokaż dane kontaktowe A może chcesz zobaczyć komplet informacji o tej firmie? TAKNIE (pokaż tylko kontakt)
  • Numer telefonu: (33) 300 31 45
  • Adres e-mail: BIURO@SOLBERG-SZKOLENIA.PL

Informacje podstawowe:

Przekazanie narzędzi pozwalających:

Skutecznie umawiać spotkania z Klientem

Podnieść efektywność kontaktów telefonicznych,

Prowadzić rozmowy z osobami na różnych stanowiskach w firmie,

Budować profesjonalny wizerunek firmy,

Rozwinąć umiejętności interpersonalne,

Dotrzeć do osób decyzyjnych w firmach

Poradzić sobie z „bramkarzem”

Wykazywać pro efektywną postawę w sytuacjach trudnych i konfliktowych

Rozwinąć umiejętności panowania nad emocjami.

Program szkolenia:

KSZTAŁTOWANIE WIZERUNKU PROFESJONALISTY

*Budowanie pierwszego wrażenia- autoprezentacja na miarę oczekiwań Klienta

*Jakość rozmowy i jej wpływ na wizerunek i postrzeganie firmy.

KIEDY NIE WIDZISZ KLIENTA, CZYLI PRACA Z TELEFONEM W DŁONI

*Organizacja pracy

*Budowanie pewności siebie oraz radzenie sobie z odmową

*Jak zwiększyć własną skuteczność w umawianiu spotkań?

*Filtry i zakazane zwroty na początku rozmowy

*Jak radzić sobie z uprzedzeniami wobec osób dzwoniących?

*Skuteczna struktura rozmowy telefonicznej.

*Najczęstsze błędy

*Kultura rozmowy telefonicznej.

*Prezentacja i ćwiczenia praktyczne, umawianie się na spotkania

*Właściwa argumentacja

*Dopasowanie się do typu rozmówcy

*Jak fachowo ustalić warunki spotkania (czas, miejsce, osoby na spotkaniu)?

Jak rozmawiać z „bramkarzem”?

*Jak widzą Cię „bramkarze”? - jakie wyobrażenie o sobie i Twojej firmie budujesz?

*Dlaczego „bramkarze” zbywają handlowców?

*Metody „bramkarzy” na pozbycie się dzwoniących interesantów

*Jak przekonać do siebie „bramkarza” i uzyskać połączenie z osobą decyzyjną?

Metodologia:

Metodologia prowadzenia szkoleń

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe takie jak:
*symulacje,
*mini- wykłady
*ćwiczenia
*prace indywidualne, w parach i grupowe,
*dyskusje moderowane przez trenera,
*burze mózgów,
*case study.

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

Odbiorcy szkolenia:

Dla wszystkich sprzedawców, specjalistów, których praca polega na telefonicznym kontakcie z Klientem. Szkolenie skierowane jest nie tylko do telemarketerów, ale także osób które poprzez kontakt z Klientem umawiają np. spotkania handlowe. Udział w szkoleniu zwiększy skuteczność prowadzonych rozmów handlowych bez względu na sprzedawany produkt czy usługę.

Materiały dydaktyczne:

TAK

Przyznawane certyfikaty:

TAK

Referencje:

http://www.solberg-szkolenia.pl/klienci-i-partnerzy

  • Warszawa (woj. mazowieckie), 13.3.2019 - 13.3.2019
  • Katowice (woj. śląskie), 3.4.2019 - 3.4.2019
  • Poznań (woj. wielkopolskie), 29.5.2019 - 29.5.2019