Szkolenie - Proaktywna sprzedaż telefoniczna produktów i usług

Typ oferty: szkolenie otwarte
Tematyka: Umiejętności osobiste » efektywność osobista
Kursy » Szkolenia dla Handlowców
Umiejętności osobiste » Umiejętności Osobiste
Czas trwania: 1 dzień 8 h
Wartość: 690.00 zł - Dostępny rabat!
Miejsce i termin:

Organizator szkolenia:

Logo firmy Grupa Szkoleniowa SOLBERG
Masz pytanie do tej oferty? Napisz lub zadzwoń teraz! Pokaż dane kontaktowe A może chcesz zobaczyć komplet informacji o tej firmie? TAKNIE (pokaż tylko kontakt)
  • Numer telefonu: (33) 300 31 45
  • Adres e-mail: BIURO@SOLBERG-SZKOLENIA.PL

Informacje podstawowe:

Proaktywna sprzedaż telefoniczna produktów i usług
1 DZIEŃ (8 H)

TAK... TAK... TAK... Po naszym szkoleniu będzie to najczęstsze słowo wypowiadane przez Twoich Klientów. Telefon to idealne narzędzie budowania pozytywnych, długofalowych relacji z Klientem- pod warunkiem, że jest umiejętnie wykorzystywane.

CELE / EFEKTY PROGRAMU ROZWOJOWEGO
Zwiększenie efektywności prowadzonych sprzedaży poprzez poznanie i przećwiczenie skutecznych modeli prowadzenia rozmów handlowych – telefonicznych,
Praktyczna nauka technik „przechodzenia” przez bramkarzy broniących bezpośredniego dostępu do potencjalnych klientów,
Poznanie i praktyczne przećwiczenie efektywnych technik prowadzenia rozmów handlowych w sprzedaży telefonicznej: metoda 30s. reklamy, metoda relacyjna, co pozwoli zwiększyć liczbę szans handlowych w prowadzonych procesach sprzedaży,
Grupowe wypracowanie schematu (lub korekta istniejącego) handlowej rozmowy telefonicznej z klientami – w tym wyposażenie schematu w konkretne konstrukty komunikacyjne, a jednocześnie zweryfikowanie i wykluczenie pojawiających się błędów w komunikacji z klientami,
Praktyczna nauka neutralizowania początkowych obiekcji klientów,
Poznanie i przećwiczenie najskuteczniejszych schematów diagnozy potrzeb/oczekiwań klientów
Nauka praktycznego budowania skutecznych, telefonicznych prezentacji handlowych,
Praca nad proaktywnym podejściem uczestników szkolenia do procesu sprzedaży i prowadzonych szans handlowych
Uczestnicy:
Dla wszystkich sprzedawców, handlowców, specjalistów, którzy w swojej pracy mają telefoniczny kontakt z Klientem. Udział w szkoleniu zwiększy skuteczność prowadzonych rozmów handlowych bez względu na sprzedawany produkt czy usługę.

Czas trwania:
1 dzień 8 h

Lokalizacja szkolenia:
Możliwość organizacji szkolenia na terenie firmy, siedziby Klienta
Udział w szkoleniu otwartym w miejscu i terminie zgodnym z harmonogramem

Program szkolenia:

PROGRAM SZKOLENIA:

KIEDY NIE WIDZISZ KLIENTA, CZYLI PRACA Z TELEFONEM W DŁONI
Budowanie zaufania przez telefon,
Filtry i zakazane zwroty na początku rozmowy,
Język strat i język korzyści klienta,
Kultura rozmowy telefonicznej,
Jak i kiedy zadzwonić? Czy pytać o czas na rozmowę?
Jak radzić sobie z uprzedzeniami wobec dzwoniących przedstawicieli handlowych?
Skrypty i scenariusze rozmów – czy klienci to lubią?
Struktura rozmowy telefonicznej nastawionej na sprzedaż
Sztuka zadawania odpowiednich pytań sprzedażowych, by osiągnąć swój cel sprzedażowy.
Tworzenie wartości produktu/ usługi w czasie prezentacji telefonicznej.
Skuteczne techniki telefonicznej sprzedaży.
Technika „30.s reklamy” – prezentacja i ćwiczenia praktyczne, sprzedaż przez telefon,
Inne techniki nawiązywania kontaktu telefonicznego z potencjalnymi klientami,
Zastrzeżenia, wątpliwości, obiekcje klientów - jak sobie z nimi radzić.
Jak radzić sobie z: „nie, dziękuję”, „już to mam”, nie jestem zainteresowany”, „W przyszłym roku”, „Nie mam czasu” – wypracowanie skutecznych reakcji,
Technika relacyjna w sprzedaży przez telefon: bądź wprost, daj wybór i przekonaj do wyboru, pozwól powiedzieć „NIE”, bądź spokojny,
Finalizacja sprzedaży

JAK PORADZIĆ SOBIE Z BRAMKARZEM?
Jaką rolę tak naprawdę ma bramkarz?
Na czym bardzo zależy bramkarzowi?
Skuteczne reagowanie na „niechciane śledztwo”, np. „w jakim celu Pani dzwoni?”, „kogo mogę przedstawić?”, „czy była Pani umówiona na rozmowę?”, itd., itp.
Jak z bramkarza zrobić swojego przyjaciela?
Praktyczne warsztaty radzenia sobie z bramkarzami.

WARSZTAT PRAKTYCZNY
Gra symulacyjna: „Poligon handlowy” – praktyczny warsztat handlowy w praktyce rozmów telefonicznych z klientami. Uczestnicy szkolenia wielokrotnie prowadzą sprzedażowe rozmowy handlowe, wdrażając wiedzę z szkolenia i szukając optymalnego schematu rozmowy telefonicznej.

Metodologia:

Metodologia prowadzenia szkolenia:
Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe. Zgodnie z Cyklem KOLBA, by zagwarantować SKUTECZNOŚĆ szkolenia:
20% czasu – poświęcamy teorii

80 % czasu poświęcone jest na:
- symulacje, - mini- wykłady- ćwiczenia- prace indywidualne, w parach i grupowe,
- dyskusje moderowane przez trenera, - burze mózgów,- case study.

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.
! Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.

Referencje:

Kim jesteśmy?

Grupę Szkoleniowa SOLBERG tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a naszą wspólną pasją jest organizowanie szkoleń.

Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.

Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.

Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczo-szkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
Grupa Szkoleniowa SOLBERG
biuro@solberg-szkolenia.pl
tel. (33) 300 31 45
tel. (22) 390 52 45
www.solberg-szkolenia.pl

  • Warszawa (woj. mazowieckie), 23.3.2018 - 23.3.2018
  • Poznań (woj. wielkopolskie), 18.4.2018 - 18.4.2018
  • 1 użytkownik - 5 %
  • 2-5 użytkowników - 10 %
  • 6-10 użytkowników - 15 %