Szkolenie - Proaktywna sprzedaż telefoniczna produktów lub usług

Typ oferty: szkolenie zamknięte
Tematyka: Sprzedaż i marketing » techniki sprzedaży
Sprzedaż i marketing » negocjacje
Sprzedaż i marketing » telemarketing
Czas trwania:
Wartość: Cena do ustalenia

Organizator szkolenia:

Logo firmy Grupa Szkoleniowa SOLBERG
Masz pytanie do tej oferty? Napisz lub zadzwoń teraz! Pokaż dane kontaktowe A może chcesz zobaczyć komplet informacji o tej firmie? TAKNIE (pokaż tylko kontakt)
  • Numer telefonu: (33) 300 31 45
  • Adres e-mail: BIURO@SOLBERG-SZKOLENIA.PL

Informacje podstawowe:

TEMAT SZKOLENIA: Proaktywna sprzedaż telefoniczna produktów lub usług

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe, 16 godz.

CELE / EFEKTY PROGRAMU ROZWOJOWEGO

Zwiększenie efektywności prowadzonych sprzedaży poprzez poznanie i przećwiczenie skutecznych modeli prowadzenia rozmów handlowych – telefonicznych,
Praktyczna nauka technik „przechodzenia” przez bramkarzy broniących bezpośredniego dostępu do potencjalnych klientów,
Poznanie i przećwiczenie najefektywniejszych sposobów reagowania na „niechciane śledztwo” bramkarzy: „w jakim celu Pan dzwoni?”, „kogo mogę przedstawić?”, „czy była Pani umówiona na rozmowę?” oraz stosowanych przez bramkarzy najczęstszych sposobów pozbywania się handlowców: „szefa nie ma”, „nie interesuje nas to”, „ja zapytam sama”, „przekażę i szef ewentualnie oddzwoni”, „proszę przysłać ofertę”, itd.
Poznanie i praktyczne przećwiczenie efektywnych technik prowadzenia rozmów handlowych w sprzedaży telefonicznej: metoda 30s. reklamy, metoda relacyjna, co pozwoli zwiększyć liczbę szans handlowych w prowadzonych procesach sprzedaży,
Grupowe wypracowanie schematu (lub korekta istniejącego) handlowej rozmowy telefonicznej z klientami – w tym wyposażenie schematu w konkretne konstrukty komunikacyjne, a jednocześnie zweryfikowanie i wykluczenie pojawiających się błędów w komunikacji z klientami,
Zweryfikowanie podejścia uczestników szkolenia do prowadzonych szans handlowych, poprzez zapoznanie się z najnowszymi wynikami badań w zakresie modelu decyzyjnego oraz myślenia klientów o zakupie produktów lub usług,
Stworzenie branżowej, indywidualnej Mapy Motywacji Klientów, co pozwoli w pełni rozumieć i rozszerzyć katalog przewag konkurencyjnych oraz najważniejszych motywów zakupowych klientów i skutecznie sterować przebiegiem rozmowy handlowej przez telefon,
Praktyczna nauka neutralizowania początkowych obiekcji klientów, czyli: „nie, dziękuję”, „już to mamy”, „nie jestem zainteresowany”, „w przyszłym roku”, „nie mam czasu”, „proszę przysłać prezentację” oraz wypracowanie podczas szkolenia konkretnych sformułowań, które pomogą te obiekcje pokonywać,
Poznanie i przećwiczenie najskuteczniejszych schematów diagnozy potrzeb/oczekiwań klientów (odkrywania ich rzeczywistych korzyści i motywów zakupu): techniki pytań, strategia SPIN, „obieranie cebuli”, odwracanie pytań, negatywne odwracanie, „5 złotych pytań” – praktyczne wypracowanie konkretnych pytań i stworzenie ich katalogu do praktycznego wykorzystania w praktyce,
Poznanie efektywnych technik radzenia sobie z obiekcjami klientów, w oparciu o prosty modelu akceptowania oporu klientów i stosowaniu sekwencji: PIW-O i dźwignia,
Nauka praktycznego budowania skutecznych, telefonicznych prezentacji handlowych, w oparciu o schemat S-E-L-L w kontekście zweryfikowanych potrzeb klienta oraz prowadzenie klienta do decyzji przy pomocy próbnych zamknięć,
Poznanie i przećwiczenie stosowania kilku skutecznych technik domykania telefonicznych rozmów handlowych i dostosowanie tych technik do sprzedaży produktów lub usług,
Znalezienie i praktyczne przećwiczenie kilku efektywnych technik radzenia sobie z obiekcjami cenowymi klientów oraz sposobami reagowania na nie (na poziomie konkretnych komunikatów),
Wyrównanie i ujednolicenie: wiedzy, umiejętności – kompetencji handlowych uczestników szkolenia, wypracowanie wysokiego, stabilnego poziomu kompetencji w oparciu o znajomość modeli i konkretnych technik rozmów telefonicznych oraz umiejętność ich stosowania,
Praca nad proaktywnym podejściem uczestników szkolenia do procesu sprzedaży i prowadzonych szans handlowych,
Dzięki warsztatowemu charakterowi szkolenia (analizowaniu case study, udziałowi w grach symulacyjnych, ćwiczeniom indywidualnym i grupowym, odgrywaniu scenek telefonicznych rozmów handlowych), doświadczanie jak działają w praktyce techniki i metody poznane podczas szkolenia i poszukiwanie najlepszych schematów postępowania.

Program szkolenia:

Szkolenie zamknięte dopasowujemy do poziomu zaawansowania uczestników, branży w której działają, kładąc główny nacisk na warsztaty praktyczne.

Tematykę szkolenia, jego zakres, miejsce i termin dostosowujemy do Państwa potrzeb, uwzględniając specyfikę Państwa Firmy.

Oprócz kwestii programowej, dostosujemy do Państwa potrzeb również sposób prowadzenia zajęć, rodzaj ćwiczeń i zadań do realizacji.

W ramach szkolenia zamkniętego zapewniamy:

Badanie potrzeb szkoleniowych i dopasowanie programu szkolenia do Państwa indywidualnych potrzeb

Raport poszkoleniowy

Materiały szkoleniowe

Wybór najlepszego Trenera do realizacji powierzonego zadania

Indywidualne dopasowanie terminu i miejsca szkolenia

Możliwość kontaktu z trenerem po zakończonym szkoleniu

Grupę Szkoleniowa SOLBERG tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a naszą wspólną pasją jest organizowanie szkoleń.

Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i ekspetrów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.

Powiedz nam o swoich oczekiwaniach, potrzebach- a my wybierzemy dla Ciebie i Twojej firmy najlepszego trenera w tym zakresie. Specjalizujemy się w szkoleniach biznesowych w zakresie rozwoju kompetencji handlowych, kierowniczych oraz interpersonalnych. Z łatwością i wielką pasją przekazują innym posiadaną, fachową wiedzę.

Cechuje nas skuteczność, odpowiedzialność za powierzone zadania, zaangażowanie oraz indywidualne podejście do każdego Klienta. Kierujemy się nadrzędnymi zasadami otwartości, wiarygodności i rzetelności. Współpracę z partnerami biznesowymi opieramy na uczciwości i budowaniu długofalowych relacji opartych na zaufaniu i wzajemnym szacunku. Jesteśmy ukierunkowani na wspieranie biznesu i wzrost efektywności.

Gwarantujemy satysfakcję i osiągnięcie założonego efektu biznesowego w przyszłości.

Masz pytania? Skontaktuj się z Nami!
Grupa Szkoleniowa S O L B E R G

tel: +48 (33) 30 03 145
fax: +48 (33) 30 03 146

e-mail: biuro[@]solberg-szkolenia.pl

Termin do ustalenia z Oferentem...

Rabat do ustalenia z Oferentem...