Szkolenie - PROAKTYWNE TECHNIKI SPRZEDAŻY

Typ oferty: szkolenie zamknięte
Tematyka: Sprzedaż i marketing » techniki sprzedaży
Czas trwania: 2 dni 16 h
Wartość: 6800.00 zł

Organizator szkolenia:

Logo firmy Grupa Szkoleniowa SOLBERG
Masz pytanie do tej oferty? Napisz lub zadzwoń teraz! Pokaż dane kontaktowe A może chcesz zobaczyć komplet informacji o tej firmie? TAKNIE (pokaż tylko kontakt)
  • Numer telefonu: (33) 300 31 45
  • Adres e-mail: BIURO@SOLBERG-SZKOLENIA.PL

Informacje podstawowe:

PROAKTYWNE TECHNIKI SPRZEDAŻY
Szkolenie zamknięte, firmowe, szyte na miarę

Program szkolenia:

Masz kilka osób do przeszkolenia? Napisz, a znajdziemy dla Ciebie korzystne rozwiązanie.

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca czy specjalisty ds. sprzedaży. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i podniosą swoje kompetencje, które pozwolą sprawnie obsługiwać klientów i zwiększyć sprzedaż produktu lub usługi.

Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję:

poznać podstawowe zasady komunikacji z Klientem

nabyć umiejętności rozpoznania potrzeb i oczekiwań Klienta

nabyć umiejętności budowania trwałych i długofalowych relacji z Klientami

poznać sposoby zwiększenia satysfakcji Klientów

zdobyć umiejętności zadawania skutecznych pytań sprzedażowych

poznać praktyczne techniki prezentowania produktu

zdobyć umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach z Klientem

Zobacz jak wiele zyskasz biorąc udział w szkoleniu:

Zwiększysz swoją efektywność prowadzonych sprzedaży poprzez poznanie i przećwiczenie skutecznych modeli prowadzenia rozmów handlowych,

Nauczysz się dostosowywać strategię sprzedaży do specyfiki Twoich klientów oraz branży w której pracujesz,

Poznasz efektywne techniki telefonicznego umawiania się na spotkania handlowe z klientami,

Zweryfikujesz swoje podejście do prowadzonych szans handlowych, poznając najnowsze wyniki badań w zakresie modelu decyzyjnego oraz myślenia klientów o zakupie,

Nauczysz się neutralizować początkowe obiekcje klientów, czyli: „Nie, dziękuję”, „Już to mamy”, Nie jestem zainteresowany”, „W przyszłym roku”, „Nie mam czasu”,

Będziesz miał okazję poznać i przećwiczyć najskuteczniejsze schematy diagnozy potrzeb klientów (odkrywania ich rzeczywistych korzyści i motywów zakupu),

Nauczysz się praktycznego budowania skutecznych prezentacji handlowych oraz opracowywania ofert w kontekście zweryfikowanych potrzeb klienta,

Poznasz efektywne techniki radzenia sobie z obiekcjami klientów, opierając swoje reakcje na prostym modelu akceptowania oporu klientów i stosowaniu sekwencji PIWO,

Nauczysz się stosować kilku skutecznych technik domykania procesów handlowych i dostosujesz te techniki do swojej branży.

Udoskonalisz umiejętności nawiązywania kontaktu z ludźmi o różnej osobowości i nastawieniu- zrozumiesz potrzeby Klientów

Zwiększysz zdolności komunikacyjne w procesie sprzedaży

Poznasz prawidłowości panujące w relacjach klient – sprzedawca.

Rozwiniesz umiejętności mówienia językiem korzyści, które zaspokajają potrzeby Klientów

Przećwiczysz najważniejsze narzędzia sprzedażowe i zmierzysz się z własnymi ograniczeniami.

Rozwiniesz świadomość swoich atutów i znajdziesz wzmocnienie w obszarach stwarzających największe trudności

Uczestnicy:

Szkolenie polecane pracownikom działów sprzedaży pozyskujących i obsługujących klientów oraz wykonujących działania handlowe na zewnątrz , nawiązujących nowe kontakty z klientami oraz prowadzącymi sprzedaż bezpośrednią do klientów instytucjonalnych i korporacyjnych; przedstawicieli handlowych , pracowników zajmujących odpowiadających za tworzenie wizerunku i budowanie długotrwałych relacji.


Czas trwania:

2 dni -16 h

Metodologia:

PROGRAM:

Moduł I: WIZERUNEK I JEGO POSTRZEGANIE PRZEZ KLIENTÓW.

Budowanie pierwszego wrażenia.

Automotywacja- mama wszystkich handlowców

Moduł II: ETAPY ROZMOWY HANDLOWEJ I ICH WARTOŚĆ W PROCESIE SPRZEDAŻY.

Sprzedaż przez telefon vs. sprzedaż bezpośrednia

Charakterystyka i cele poszczególnych etapów.

Różnicowanie modelu w kontekście obszaru interesów (motywacji) klienta.

Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży

Moduł III: ROZPOZNANIE POTRZEB I OCZEKIWAŃ KLIENTA

Siła pytań w sprzedaży .

Sztuka zadawania odpowiednich pytań sprzedażowych.

Motywacje zakupowe klientów.

Co powiedzieli wam wasi Klienci?

Co jest ważniejsze – potrzeba klienta czy jego motywacja?

Moduł IV: SKUTECZNE PREZENTOWANIE OFERTY SPRZEDAŻOWEJ

Tworzenie wartości produktu w czasie prezentacji bezpośredniej

Modele prezentacyjne: Analiza Potrzeba-Cecha-Korzyść, AIDA

Przekonujące używanie języka korzyści oraz języka strat.

Analiza Przewagi Konkurencyjnej.

Prezentacja wartości klienta.

Jak sterować pytaniami w kierunku naszej oferty?

Moduł V: MODELOWA WIZYTA HANDLOWA

Etapy procesu sprzedaży i najważniejsze techniki.

Lejek sprzedaży i co z niego wycieka?

Budowanie wartości oferty dla Klienta.

Moduł VI: DZISIAJ SPRZEDAŻ TO: RELACJA I KONSEKWENCJA

Dlaczego jedni sprzedawcy są lepsi niż inni w tym co robią?

Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży

Dostrajanie się do Klienta

Jak odnosić sukcesy w sprzedaży

Jak polubić swoich Klientów

Moduł VII: OBRONA CENY POPRZEZ BUDOWANIE I ARGUMENTOWANIE WARTOŚCI OFERTY.

Zasady prezentowania ceny.

Czy „NIE” oznacza koniec procesu sprzedaży?

„Opakowanie” produktu/ usługi za pomocą ceny

Moduł VIII: ZASTRZEŻENIA I OBIEKCJE KLIENTÓW - JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ.

Wykorzystanie obiekcji cenowych na rzecz atutów oferty.

Zastrzeżenia jako wyzwania.

Jak powód odmowy zamienić w powód zakupu - Technika PIWO

Moduł IX: SKUTECZNE ZAMYKANIE SPRZEDAŻY / FINALIZACJA

Błędy w zamykaniu rozmów.

Techniki zamykania sprzedaży.

Moduł X: FILARY KOMUNIKACJI Z KLIENTEM

Nastawienie na klienta w komunikacji sprzedażowej.

Zasady skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej w sprzedaży.

Moduł XI: BUDOWANIE RELACJI Z ROŻNYMI TYPAMI KLIENTÓW.

Typologia klientów.

Aktywne słuchanie- metody i narzędzia gwarantujące zbudowanie pozytywnych relacji z klientem.

Moduł XII: DZIAŁANIA POSPRZEDAŻOWE

Cel podejmowania dalszych działań.

Jakie i kiedy podejmować kroki.

Moduł XIII: PODSUMOWANIE I EWALUACJA SZKOLENIA

Indywidualny Plan Działania

Odbiorcy szkolenia:

!Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.

Metodologia prowadzenia szkolenia:

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe.

- symulacje, - mini- wykłady- ćwiczenia- prace indywidualne, w parach i grupowe, - dyskusje moderowane przez trenera, - burze mózgów,- case study.

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

Zasadą pracy na naszych szkoleniach jest wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera ma charakter motywujący, otwierający na rozwój. Małe grupy szkoleniowe pozwalają nam na dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb naszych uczestników.

Materiały dydaktyczne:

Kim jesteśmy?

Grupę Szkoleniowa SOLBERG tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a naszą wspólną pasją jest organizowanie szkoleń.

Cechuje nas skuteczność, odpowiedzialność za powierzone zadania, zaangażowanie oraz indywidualne podejście do każdego Klienta. Kierujemy się nadrzędnymi zasadami otwartości, wiarygodności i rzetelności. Współpracę z partnerami biznesowymi opieramy na uczciwości i budowaniu długofalowych relacji opartych na zaufaniu i wzajemnym szacunku.

Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.

Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.

Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczo-szkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.

Przyznawane certyfikaty:

Należymy do grona firm szkoleniowych posiadającą wpis do (RIS) Rejestru Instytucji Szkoleniowych 2.24/00207/2014

Wszystkie nasze szkolenia mogą być finansowane przez (KFS) Krajowy Fundusz Szkoleniowy prowadzony przez UP.

Posiadamy wpis do Rejestru Usług Rozwojowych (RUR), w ramach którego możemy świadczyć usługi szkoleniowe, które są już dostępne w Bazie Usług Rozwojowych (BUR).

Termin do ustalenia z Oferentem...

Rabat do ustalenia z Oferentem...