Szkolenie - PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

Typ oferty: szkolenie zamknięte
Tematyka: Umiejętności osobiste » komunikacja
Umiejętności osobiste » autoprezentacja
Umiejętności osobiste » Umiejętności Osobiste
Czas trwania: 1 dzień 8 h
Wartość: 3500.00 zł

Organizator szkolenia:

Logo firmy Grupa Szkoleniowa SOLBERG
Masz pytanie do tej oferty? Napisz lub zadzwoń teraz! Pokaż dane kontaktowe A może chcesz zobaczyć komplet informacji o tej firmie? TAKNIE (pokaż tylko kontakt)
  • Numer telefonu: (33) 300 31 45
  • Adres e-mail: BIURO@SOLBERG-SZKOLENIA.PL

Informacje podstawowe:

Fundamentem sukcesu każdej firmy jest jakość obsługi klienta. To właśnie obsługa Klienta stanowi platformę, na której firma rozwija skrzydła i pozyskuje lojalność swoich partnerów biznesowych. Klienci wracają tylko do firm, które wykazują niezwykłą dbałość o realizację ich potrzeb.

Najwyższe procedury i standardy w zakresie obsługi Klienta to niezbędne wymogi zapewniające zadowolenie Klienta a satysfakcję dla firmy.

Dostarczenie Uczestnikom wiedzy i narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, aby:

budować trwałe i długoterminowe relacje z klientem,
odnosić sukcesy i budować wiarygodność w kontaktach biznesowych
dbać o pozytywny wizerunek firmy
podnieść jakość obsługi klienta
zwiększyć zadowolenie i lojalność klienta
wykazywać pro efektywną postawę w sytuacjach trudnych i konfliktowych

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu:

Zwiększysz umiejętności diagnozowania potrzeb Klientów.
Wypracujesz techniki, dzięki którym klient będzie się czuł traktowany indywidualnie
Poznasz sposoby asertywnego zachowania w kontakcie z klientem
Rozwiniesz umiejętności panowania nad emocjami.
Poznasz typologii trudnych klientów i metod postępowania z nimi
Udoskonalisz umiejętności aktywnego słuchania klientów i eliminowania barier komunikacyjnych
Wzmocnisz umiejętności radzenia sobie ze stresem.
Zwiększysz świadomość jakie znaczenie ma dla firmy Klient

Uczestnicy:

Szkolenie polecane jest osobom osobom będącym zarówno w bezpośrednim jak I telefonicznym kontakcie z klientem, pracownikom działów obsługi klienta, osobom odpowiedzialnym za obsługę procesu reklamacyjnego; wszystkim, którzy w swojej pracy kontaktują się z klientami, dbając o długofalowe relacje i budując dobry wizerunek firmy.

Program szkolenia:

PROGRAM:

KLUCZOWE ELEMENTY OBSŁUGI KLIENTÓW

Rola klienta dla biznesu i pracownika – wzywania związane z obsługą klienta dzisiaj,

Wstęp do tworzenia modelu współpracy z klientem w procesie profesjonalnej obsługi,

Proaktywność w kontakcie z Klientem,

Słowa – klucze w obsłudze klienta w mojej branży – wypracowanie katalogu,

Mój styl współpracy z klientem

OBSŁUGA KLIENTA W PRAKTYCE- TRUDNY KLIENT?

Rodzaje rozmówców, rodzaje klientów – doświadczenia uczestników szkolenia,

Metody rozpoznania klienta,

Jak można zrobić sobie „trudnego klienta” przez niedopasowanie komunikacji do modelu?

Typologia naszych klientów

Dostrajania się do typu klienta

NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY W PROCESIE OBSŁUGI KLIENTÓW

Case study – „Jak nie obsługiwać klientów”,

Zwroty konfliktogenne vs. zwroty budujące relacje,

Zakazane zwroty i słowa,

Stworzenie katalogu zamienników,

Czynniki wpływające na poziom satysfakcji Klienta,

Trójkąt satysfakcji klienta – potrzeby merytoryczne, proceduralne i psychologiczne.

PYTANIA JAKO ELEMENT BADANIA POTRZEB I OCZEKIWAŃ KLIENTÓW

Różne rodzaje pytań: otwarte, zamknięte, sugestywne, alternatywne, hipotetyczne, sondujące, o konsekwencje, pytania o gusty, ukierunkowujące,

Stworzenie katalogu pytań dopasowanego do obsługi klienta w mojej branży,

Wprowadzenie pytań do modelu obsługi klientów,

Aktywne słuchanie jako najlepszy sposób na „świadomych klientów”.

WARSZTATY PRAKTYCZNE

GRA SYMULACYJNA „POLIGON” - na podstawie przygotowanych scenariuszy rozmów, uczestnicy warsztatów wielokrotnie ćwiczą sytuacje obsługi klienta.

Metodologia:

Metodologia prowadzenia szkoleń:

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe.

20% czasu poświęcamy teorii

80% czasu poświęcone jest na:

symulacje,
mini- wykłady
ćwiczenia
prace indywidualne, w parach i grupowe,
dyskusje moderowane przez trenera,
burze mózgów,
case study.

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

Odbiorcy szkolenia:

MASZ PYTANIA?
zapytaj o szkolenia dla Twojej firmy:

Grupa Szkoleniowa SOLBERG
tel: +48 (33) 300 31 45
tel: +48 (22) 390 52 45
e-mail: biuro[@]solberg-szkolenia.pl
WWW.SOLBERG-SZKOLENIA.PL
WWW.SOLBERG.PL

Termin do ustalenia z Oferentem...

Rabat do ustalenia z Oferentem...