Szkolenie - Rozpoznawanie potrzeb zakupowych klientów

Typ oferty: szkolenie zamknięte
Tematyka: Sprzedaż i marketing » obsługa klienta
Sprzedaż i marketing » zarządzanie sprzedażą
Czas trwania: 2 dni
Wartość: Cena do ustalenia

Organizator szkolenia:

Logo firmy Centrum Edukacji i Biznesu
Masz pytanie do tej oferty? Napisz lub zadzwoń teraz! Pokaż dane kontaktowe A może chcesz zobaczyć komplet informacji o tej firmie? TAKNIE (pokaż tylko kontakt)
  • Numer telefonu: 22 674 56 02
  • Adres e-mail: Brak informacji

Informacje podstawowe:

Dlaczego większość Handlowców podczas rozmowy biznesowej kojarzy się z akwizycją? Takie podejście związane jest przede wszystkim z pomijaniem najważniejszego elementu w procesie rozmowy czyli diagnozy potrzeb Klienta. Sprzedawanie, negocjowanie i argumentowanie bez odkrycia właściwych potrzeb zmniejsza znacząco efektywność takiej rozmowy często powodując jedyną reakcję: „Nie dziękuję. Mamy już dostawców". Jak zatem właściwie prowadzić taką diagnozę?

Program szkolenia:

1. Model efektywnej rozmowy handlowej

* Najczęstsze błędy handlowe
* Omówienie struktury spotkania biznesowego
* Świadomość procesu spotkania czyli pamiętaj gdzie jesteś
* Zasada 4x20 czyli daj się polubić a potem....

2. Potrzeby i oczekiwania Klienta

* Kontekst zadawania pytań czyli Nie baw się w przesłuchanie
* 10 najbardziej trafnych pytań otwartych i ich ewaluacja
* Komunikat emocjonalny v/s logika i treści w trakcie rozmowy

3. Wiedza o wartościach i przekonaniach Klienta podstawą precyzyjnej perswazji

* Dopasowanie na poziomie przekonań i wartości
* Kluczowe czynniki w przekonywaniu klienta
* Dobre pytanie gwarancją sukcesu - bez zgaduj zgadula

4. Zadanie pytania i aktywne słuchanie kluczem do zrozumienia

Empatia i zasady aktywnego słuchania Uwarunkowania umysłu czyli słuchaj uszami i sercem Podstawowe narzędzia, chwila o parafrazie i potwier-dzaniu bieżącego doświadczenia Błędy podczas słuchania

5.Powiązanie potrzeby Klienta z Twoją propozycją

* Związek między oczekiwaniami Klienta a sprzedażą czyli zadbaj o język korzyści
* Precyzja w sprzedaży wg modeli najlepszych handlowców

UWAGA

Na życzenie Klienta tworzymy indywidualny, dedykowany program tego szkolenia, uwzględniając specyfikę zawodu i branżę Klienta. Więcej na ten temat czytaj na www.ceib.com.pl w zakładce Szkolenia – Jak pracujemy.

Zapraszamy do składania zapytań.

Metodologia:

Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej, dlatego też wykorzystuję podczas realizacji następujące metody treningowe: metoda przypadków (incydent method], metoda sytuacyjna (case method), burza mózgów, ćwiczenia symulacyjne/symulacje, ćwiczenia z zadaniem zastępczym, ćwiczenia indy­widualne i grupowe, dyskusja, inscenizacja, prelekcja, pogadanka.

Odbiorcy szkolenia:

Warsztat prezentowany w niniejszej ofercie kierowany jest do reprezentantów handlowych i wszystkich osób zajmujących się sprzedażą i biznesem, którzy pragną poznać właściwe strategie i ugruntować wiedzę w ob­szarze rozpoznawania potrzeb Klienta i prezento­wania korzyści swoich produktów lub usług w oparciu o uzyskane kryteria.

Materiały dydaktyczne:

tak

Przyznawane certyfikaty:

tak

Termin do ustalenia z Oferentem...

Rabat do ustalenia z Oferentem...