Szkolenie - Savoir vivre i etykieta w kontaktach zawodowych - 2-dniowe warsztaty zdradzające tajniki profesjonalnego zachowania w praktyce.

Typ oferty: szkolenie otwarte
Tematyka: Umiejętności osobiste » komunikacja
Umiejętności osobiste » autoprezentacja
Umiejętności osobiste » Umiejętności Osobiste
Czas trwania: 2dni - 16h
Wartość: 1709.70 zł
Miejsce i termin:
Masz pytanie do tej oferty? Napisz lub zadzwoń teraz! Pokaż dane kontaktowe A może chcesz zobaczyć komplet informacji o tej firmie? TAKNIE (pokaż tylko kontakt)
  • Numer telefonu: 613070303
  • Adres e-mail: info@szkolenia-semper.pl

Informacje podstawowe:

Cel Szkolenia
podniesienie poziomu pewności siebie uczestników w kontaktach zawodowych;
rozwinięcie w uczestnikach umiejętności swobodnego poruszania się w sytuacjach o charakterze oficjalnym;
wskazanie zasad poprawnego zachowania w trakcie powszechnych sytuacji związanych z życiem zawodowym - takich jak wymiana wizytówek, powitania, oficjalne wizyty;
zapoznanie uczestników z podstawowymi zasadami savoir vivre'u funkcjonującymi w kontaktach zawodowych.

Program szkolenia:

1.Wprowadzenie do tematu warsztatów.
2.Rola etykiety w życiu zawodowym (znaczenie znajomości zasad dobrego wychowania, kultura osobista, uprzejmość, punktualność, gafy).
3.Procedencja, tytułowanie (zasady pierwszeństwa prawej strony, wzajemności, miejsce honorowe).
4.Powitanie i przedstawianie się (jak się przedstawić, uścisk dłoni, ukłon, przedstawianie innych, zapoznawanie, wizytówki).
5.Profesjonalna i nienaganna autoprezentacja w różnych sytuacjach zawodowych (strój w pracy, dodatki, pierwsze wrażenia, elegancka kobieta, elegancki mężczyzna, najczęstsze uchybienia).
6.Wyjazdy służbowe oraz wizyty innych delegacji (przygotowanie planu wyjazdu służbowego, hierarchia miejsc w samochodzie, przedstawianie i tytułowanie gości).
7.Zasady prowadzenia rozmów (kultura wypowiedzi, mowa oficjalna i potoczna, aktywne słuchanie, komunikacja niewerbalna, przytakiwania, pytania, kontakt wzrokowy, dystans).
8.Rozmowy telefoniczne, telefon komórkowy.
9. Zasady korespondencji (korespondencja urzędowa, okolicznościowa, e-mail, fax).
10.Etykieta w pracy i sytuacjach codziennych (dobre obyczaje w firmie, kontakty zewnętrzne, przyjmowanie interesantów, spotkanie „w interesach”).
11. Podsumowanie warsztatów - zakończenie.

Metodologia:

Szkolenie prowadzone będzie w formie mini wykładu i ćwiczeń praktycznych, które mają na celu praktyczne wykorzystanie wiedzy z zakresu objętego szkoleniem.
Przewiduje się wykorzystanie następujących metod przeprowadzenia szkolenia:
Mini prezentację wprowadzenie i prezentacja podstaw teoretycznych omawianych zagadnień.
Metody kształcenia aktywnego: ćwiczenia i warsztaty praktyczne wykorzystanie zdobytej przez uczestników szkolenia wiedzy:
o Ćwiczenia
o Pytania i odpowiedzi
o Praca w grupach
o Dyskusja
o €žBurza mózgów €
o Ćwiczenia indywidualne
o Informacje zwrotne dla Uczestników od Trenera.

Odbiorcy szkolenia:

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich tych, którzy w swojej pracy, mają częsty kontakt z ludźmi. Zarówno menadżer, urzędnik, doradca klienta, przedstawiciel handlowy czy specjalista na pewno znajdzie w nim wiele przydatnych informacji, które z powodzeniem wykorzysta podczas wywiązywania się z codziennych obowiązków. Prezentujemy Państwu warsztaty, dające możliwość pogłębienia i rozwinięcia zdolności interpersonalnych oraz wyćwiczenia poprawnych zachowań w sytuacjach zawodowych. Wszędzie tam, gdzie wizerunek osobisty odgrywa istotną rolę, nienaganne maniery i wiedza o tym, jakie zachowania są dopuszczalne, a jakie nie, staje się nieodzowna.

Materiały dydaktyczne:

Informacje organizacyjne:

Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć
szkolenie trwa 2 dni (16h)
zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia
ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad

Dzień I
Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.12:00 -przerwa kawowa
Godz.14.00 -przerwa obiadowa
Godz.16.00 -przerwa kawowa
Godz.18:00 -zakończenie szkolenia
Dzień II
Godz.09:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.11:00 -przerwa kawowa
Godz.13.00 przerwa obiadowa
Godz.15.00 -przerwa kawowa
Godz.17:00 -zakończenie szkolenia
Inwestycja:

1390.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym ze śniadaniem i kolacją: 1750 zł netto (+23% Vat)

Zgłoszenie:

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Kontakt:

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań

Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. 508 393 926
tel. 577 177 547
tel. 733 544 190
tel. 570 590 060
tel. (61) 3070303
tel. (61) 8102194
tel. (61) 4152036
tel. (61) 4152810
tel. (61) 4152820

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje

POLITYKA RABATOWA

Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.

Uwagi:

Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.

Przyznawane certyfikaty:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Referencje:

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową: http://www.szkolenia-semper.pl/referencje

  • Warszawa (woj. mazowieckie), 28.10.2019 - 29.10.2019
  • Warszawa (woj. mazowieckie), 12.12.2019 - 13.12.2019