Szkolenie - Skuteczny profil firmowy na Facebooku

Typ oferty: e-Learning
Tematyka: Sprzedaż i marketing » marketing i reklama
Czas trwania: 1 dzień
Wartość: 307.50 zł
Miejsce i termin:
Masz pytanie do tej oferty? Napisz lub zadzwoń teraz! Pokaż dane kontaktowe A może chcesz zobaczyć komplet informacji o tej firmie? TAKNIE (pokaż tylko kontakt)
  • Numer telefonu: 224165555
  • Adres e-mail: szkolenia@effectgroup.pl

Informacje podstawowe:

Facebook to medium społecznościowe, a więc kluczowe jest budowanie społeczności, podtrzymywanie relacji z klientami, pobudzanie do aktywności i zaangażowania. Oznacza to potrzebę właściwej obsługi klienta z wykorzystaniem Messengera, ostrożnego reagowania na komentarze oraz umiejętności radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi (hejt, negatywne komentarze). Algorytm Facebooka sprzyja tym, którzy trafnie reagują na potrzeby swoich fanów. Aby jednak skutecznie prowadzić profil firmy lub marki na Facebooku, trzeba dobrze poznać dostępne ustawienia oraz przestrzegać pewnych zasad. Podczas tego szkolenia skoncentrujemy się na korzystaniu z potencjału Facebooka całkowicie bezpłatnie, a więc z pominięciem płatnych form promocji.

Cel szkolenia:

Poznanie funkcji Facebooka, które mogą być wykorzystywane w firmach i innych organizacjach
Poprawa jakości profilów firmowych na Facebooku tak, by były bardziej angażujące i wspierały osiąganie celów firmy
Planowanie działań na Facebooku zgodnie z indywidualnie opracowaną strategią
Nauczenie uczestników prowadzenia Facebooka zgodnie z prawem i regulaminem

Korzyści dla uczestników:

Nabranie większej śmiałości w korzystaniu z mediów społecznościowych w biznesie
Pełniejsze wykorzystywanie mediów społecznościowych w relacjach z klientami
Swobodne poruszanie się po ustawieniach Facebooka
Prowadzenie konta na Facebooku zgodnie z regulaminem i w granicach prawa

Program szkolenia:

Ustawienia profilu na Facebooku

Specyfika Facebooka
Strategia, taktyka i cele komunikacyjne marki
Najczęstsze błędy na Facebooku
Ustawienia Facebooka krok po kroku

Obsługa klienta i angażowanie fanów

Prowadzenie działań na Facebooku w zgodzie z algorytmem
Budowanie i angażowanie społeczności w postach i komentarzach
Grupy na Facebooku – budowanie i prowadzenie społeczności
Obsługa klienta przez Messenger

Zasady i prawo na Facebooku

Reagowanie na sytuacje kryzysowe
Ograniczenia regulaminowe na Facebooku
Prawo autorskie
RODO

Sesja pytań i odpowiedzi

Informacje organizacyjne:

Dostępny termin:
02-12-2020

Czas trwania 3 x 60 minut:

08:45 – 09:00 Logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień
09:00 – 10:00 Zajęcia
10:00 – 10:20 przerwa
10:20 – 11:20 Zajęcia
11:20 – 11:40 Przerwa
11:40 – 12:40 Zajęcia
12:40 – 13:10 Sesja pytań i odpowiedzi

Po zapisaniu się na szkolenie wszystkie kwestie techniczne będą Państwu przesłane drogą mailową.

Metodologia:

Prezentowanie przez trenera omawianych ustawień w systemie Facebooka
Mini-wykłady
Case studies z praktyki trenera
Ćwiczenia i wskazówki przydatne przy wdrażaniu wiedzy ze szkolenia
Chat pomiędzy uczestnikami i trenerem

Odbiorcy szkolenia:

Pracownicy zajmujący się marketingiem, reklamą, promocją
Pracownicy zajmujący się obsługą klienta, także za pośrednictwem mediów społecznościowych
Pracownicy odpowiedzialni za media społecznościowe w firmie
Pracownicy kontaktujący się z agencjami social media w firmie zlecającej takie usługi na zewnątrz
Właściciele firm, prezesi, menedżerowie chcący lepiej wykorzystywać Facebook w swoich firmach