Szkolenie - Social Media w marketingu i biznesie

Typ oferty: e-Learning
Tematyka: Sprzedaż i marketing » marketing i reklama
Czas trwania: 2 dni
Wartość: 1217.70 zł
Miejsce i termin:
Masz pytanie do tej oferty? Napisz lub zadzwoń teraz! Pokaż dane kontaktowe A może chcesz zobaczyć komplet informacji o tej firmie? TAKNIE (pokaż tylko kontakt)
  • Numer telefonu: 224165555
  • Adres e-mail: szkolenia@effectgroup.pl

Informacje podstawowe:

Media społecznościowe pozwalają markom i firmom wchodzić w relacje z potencjalnymi klientami, a nawet partnerami handlowymi. Facebook, Instagram, LinkedIn mogą stać się zarówno kanałami do prezentowania treści ważnych z punktu widzenia firmy, jak i platformami do obsługi klienta, a nawet dokonywania ustaleń z kontrahentami. To także doskonałe portale do prowadzenia działań marketingowych. W przeciwieństwie do tradycyjnych mediów (telewizja, czasopisma), social media umożliwiają precyzyjne kierowanie właściwie dobranych treści do ściśle wyselekcjonowanych grup odbiorców. Podczas szkolenia uczestnicy zostaną zaznajomieni z najpopularniejszymi mediami społecznościowymi i dowiedzą się, jak wykorzystywać je (lub jak robić to lepiej) w reprezentowanych przez nich firmach.

Program szkolenia:

Dzień pierwszy (4h)

MODUŁ 1: Ustawienia fanpage’a

Specyfika Facebooka na tle innych mediów społecznościowych
Podstawowe pojęcia na Facebooku
Ustawienia strony firmowej – krok po kroku
Ustawienia Messengera
MODUŁ 2: Zaangażowanie, komunikacja, obsługa klienta

Co publikować? Taktyka i tworzenie treści
Algorytm Facebooka na co dzień
Komunikacja z fanami a prowadzenie fanpage’a
Siła społeczności – rekomendacje i udostępnienia
Sytuacje kryzysowe
Zakończenie

Dzień drugi (4 h)

MODUŁ 3: Reklama na Facebooku

Specyfika kampanii reklamowych na Facebooku
Menedżer Firmy a Menedżer Reklam
Ustalanie celów reklamowych
Tworzenie kampanii reklamowej – krok po kroku
MODUŁ 4: Instagram

Specyfika Instagrama na tle innych mediów społecznościowych
3 światy: hashtagi, lokalizacje, użytkownicy
Wykorzystywanie Instagrama w biznesie
Moduł 5: LinkedIn

Specyfika LinkedIn jako platformy networkingowej
Konto prywatne jako profil ekspercki – relacje między kontem prywatnym a firmowym
Tworzenie i ustawienia profilu firmowego
Zakończenie: Podsumowanie, wnioski, odpowiedzi na pytania.

Rozkład godzinowy:

pierwszy dzień:

09.00 – 13.30 ( w tym 30 min przerwy)

drugi dzień:

09:00 – 13:30 (w tym 30 min przerwy)

Dostępne terminy:
8-9.10.2020
16-17.11.2020

Metodologia:

Wykład połączony z prezentacją, w tym z udostępnianiem ekranu trenera. Podczas szkolenia zostaną omówione krok po kroku najważniejsze ustawienia Facebooka, Instagrama i LinkedIn, a Uczestnicy będą mogli aktywnie brać udział w dyskusji, zadawać pytania i podawać przykłady z własnego doświadczenia.

Odbiorcy szkolenia:

Pracownicy zajmujący się marketingiem, reklamą, promocją
Osoby zainteresowane tematyką social sellingu
Pracownicy zajmujący się obsługą klienta, także za pośrednictwem mediów społecznościowych
Pracownicy odpowiedzialni za media społecznościowe w firmie
Pracownicy kontaktujący się z agencjami social media w firmie zlecającej takie usługi na zewnątrz
Właściciele firm, prezesi, menedżerowie chcący lepiej wykorzystywać social media w swoich firmach