Szkolenie - Sprzedaż przez telefon

Typ oferty: szkolenie otwarte
Tematyka: Sprzedaż i marketing » obsługa klienta
Sprzedaż i marketing » telemarketing
Umiejętności osobiste » Umiejętności Osobiste
Czas trwania: 1 dzień 8 h
Wartość: 590.00 zł
Miejsce i termin:

Organizator szkolenia:

Logo firmy Grupa Szkoleniowa SOLBERG
Masz pytanie do tej oferty? Napisz lub zadzwoń teraz! Pokaż dane kontaktowe A może chcesz zobaczyć komplet informacji o tej firmie? TAKNIE (pokaż tylko kontakt)
  • Numer telefonu: (33) 300 31 45
  • Adres e-mail: BIURO@SOLBERG-SZKOLENIA.PL

Informacje podstawowe:

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży przez telefon, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności telefonicznych kontaktów. Telefon to idealne narzędzie budowania pozytywnych, długofalowych relacji z Klientem- pod warunkiem, że jest umiejętnie wykorzystywane.

CELE / EFEKTY PROGRAMU ROZWOJOWEGO

* Zwiększenie efektywności prowadzonych sprzedaży poprzez poznanie i przećwiczenie skutecznych modeli prowadzenia rozmów handlowych – telefonicznych,

*Praktyczna nauka technik „przechodzenia” przez bramkarzy broniących bezpośredniego dostępu do potencjalnych klientów,

*Poznanie i praktyczne przećwiczenie efektywnych technik prowadzenia rozmów handlowych w sprzedaży telefonicznej

*Grupowe wypracowanie schematu (lub korekta istniejącego) handlowej rozmowy telefonicznej z klientami – w tym wyposażenie schematu w konkretne konstrukty komunikacyjne, a jednocześnie zweryfikowanie i wykluczenie pojawiających się błędów w komunikacji z klientami,

*Praktyczna nauka neutralizowania początkowych obiekcji klientów,

*Poznanie i przećwiczenie najskuteczniejszych schematów diagnozy potrzeb/oczekiwań klientów

*Nauka praktycznego budowania skutecznych, telefonicznych prezentacji handlowych,

*Praca nad proaktywnym podejściem uczestników szkolenia do procesu sprzedaży i prowadzonych szans handlowych

Program szkolenia:

KIEDY NIE WIDZISZ KLIENTA, CZYLI PRACA Z TELEFONEM W DŁONI
Budowanie zaufania przez telefon,

Filtry i zakazane zwroty na początku rozmowy,

Język strat i język korzyści klienta,

Kultura rozmowy telefonicznej,

Jak i kiedy zadzwonić? Czy pytać o czas na rozmowę?

Jak radzić sobie z uprzedzeniami wobec dzwoniących przedstawicieli handlowych?

Skrypty i scenariusze rozmów – czy klienci to lubią?

Struktura rozmowy telefonicznej nastawionej na sprzedaż

Sztuka zadawania odpowiednich pytań sprzedażowych, by osiągnąć swój cel sprzedażowy.

Tworzenie wartości produktu/ usługi w czasie prezentacji telefonicznej.

Skuteczne techniki telefonicznej sprzedaży.

prezentacja i ćwiczenia praktyczne, sprzedaż przez telefon,

Inne techniki nawiązywania kontaktu telefonicznego z potencjalnymi klientami,

Zastrzeżenia, wątpliwości, obiekcje klientów - jak sobie z nimi radzić.

Jak radzić sobie z: „nie, dziękuję”, „już to mam”, nie jestem zainteresowany”, „W przyszłym roku”, „Nie mam czasu” – wypracowanie skutecznych reakcji,

Finalizacja sprzedaży

JAK PORADZIĆ SOBIE Z BRAMKARZEM?
Jaką rolę tak naprawdę ma bramkarz?

Na czym bardzo zależy bramkarzowi?

Skuteczne reagowanie na „niechciane śledztwo”, np. „w jakim celu Pani dzwoni?”, „kogo mogę przedstawić?”, „czy była Pani umówiona na rozmowę?”, itd., itp.

Jak z bramkarza zrobić swojego przyjaciela?

Praktyczne warsztaty radzenia sobie z bramkarzami.

WARSZTAT PRAKTYCZNY
Praktyczny warsztat handlowy w praktyce rozmów telefonicznych z klientami. Uczestnicy szkolenia wielokrotnie prowadzą sprzedażowe rozmowy handlowe, wdrażając wiedzę z szkolenia i szukając optymalnego schematu rozmowy telefonicznej.

Metodologia:

Metodologia prowadzenia szkoleń:

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe.

20% czasu – poświęcamy teorii

80 % czasu poświęcone jest na:

- symulacje, - mini- wykłady- ćwiczenia- prace indywidualne, w parach i grupowe,

- dyskusje moderowane przez trenera, - burze mózgów,- case study.

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

!Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.

Cena szkolenia zawiera:

pakiet materiałów szkoleniowych,
obiad + przerwy kawowe,
certyfikat ukończenia szkolenia

Odbiorcy szkolenia:

Dla wszystkich sprzedawców, specjalistów, których praca polega na telefonicznym kontakcie z Klientem. Szkolenie skierowane jest nie tylko do telemarketerów, ale także osób które poprzez kontakt z Klientem umawiają np. spotkania handlowe. Udział w szkoleniu zwiększy skuteczność prowadzonych rozmów handlowych bez względu na sprzedawany produkt czy usługę.

Materiały dydaktyczne:

TAK

Przyznawane certyfikaty:

TAK

Referencje:

http://www.solberg-szkolenia.pl/klienci-i-partnerzy

  • Poznań (woj. wielkopolskie), 25.3.2019 - 25.3.2019
  • Warszawa (woj. mazowieckie), 17.4.2019 - 17.4.2019
  • Katowice (woj. śląskie), 22.5.2019 - 22.5.2019
  • Poznań (woj. wielkopolskie), 28.5.2019 - 28.5.2019