Szkolenie - Sprzedaż przez telefon

Typ oferty: szkolenie zamknięte
Tematyka: Sprzedaż i marketing » techniki sprzedaży
Czas trwania: 1 dzień 8 h
Wartość: Cena do ustalenia

Organizator szkolenia:

Logo firmy Grupa Szkoleniowa SOLBERG
Masz pytanie do tej oferty? Napisz lub zadzwoń teraz! Pokaż dane kontaktowe A może chcesz zobaczyć komplet informacji o tej firmie? TAKNIE (pokaż tylko kontakt)
  • Numer telefonu: (33) 300 31 45
  • Adres e-mail: BIURO@SOLBERG-SZKOLENIA.PL

Informacje podstawowe:

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży przez telefon, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności telefonicznych kontaktów. Telefon to idealne narzędzie budowania pozytywnych, długofalowych relacji z Klientem- pod warunkiem, że jest umiejętnie wykorzystywane.

Program szkolenia:

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu:

Udoskonalisz umiejętności nawiązywania relacji z Klientami
Nauczysz się rozpoznawać potrzeby Klientów
Opanujesz techniki radzenia sobie z trudnym klientem i obiekcjami w sprzedaży
Wypracujesz model rozmowy ze szczególnie wymagającym klientem
Poznasz techniki rozpoznawania typów klientów
Nauczysz się prowadzić profesjonalne i efektywne rozmowy telefoniczne

Uczestnicy:
Dla wszystkich sprzedawców, specjalistów, których praca polega na telefonicznym kontakcie z Klientem. Szkolenie skierowane jest nie tylko do telemarketerów, ale także specjalistów, handlowców, którzy poprzez kontakt z Klientem umawiają np. spotkania handlowe. Udział w szkoleniu zwiększy skuteczność prowadzonych rozmów handlowych bez względu na sprzedawany produkt czy usługę.

Metodologia prowadzenia szkoleń:
Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe.

Zgodnie z Zasadą Pareto, by zagwarantować SKUTECZNOŚĆ szkolenia:

20% czasu poświęcamy teorii

80% czasu poświęcone jest na:

symulacje,
mini- wykłady
ćwiczenia
psychodramy
prace indywidualne, w parach i grupowe,
dyskusje moderowane przez trenera,
burze mózgów,
case study.



Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży przez telefon, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności telefonicznych kontaktów. Telefon to idealne narzędzie budowania pozytywnych, długofalowych relacji z Klientem- pod warunkiem, że jest umiejętnie wykorzystywane.



Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych. Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

PROGRAM:

ZASADY BUDOWANIA PROFESJONALNEGO WIZERUNKU PRZEZ TELEFON

SPECYFIKA KONTAKTU Z KLIENTEM
Rozpoznanie potrzeb i oczekiwań klienta
Koło zachowań
Umiejętności nadawcy vs. umiejętności odbiorcy
Bariery komunikacyjne

PROCES SPRZEDAŻY PRZEZ TELEFON
Sprzedaż produktu/ usługi/ spotkania biznesowego
Analiza Przewagi Konkurencyjnej.
Przekonujące używanie języka korzyści oraz języka strat.
Błędy w rozmowach telefonicznych.

SKUTECZNE PREZENTOWANIE OFERTY SPRZEDAŻOWEJ
Tworzenie wartości produktu/ usługi w czasie prezentacji.
Sztuka zadawania odpowiednich pytań sprzedażowych, by osiągnąć swój cel sprzedażowy.

ZASTRZEŻENIA, WĄTPLIWOŚCI, OBIEKCJE KLIENTÓW - JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ.
Typologia Klientów.
Technika POPO.
Hamulec inwektyw.

FINALIZACJA SPRZEDAŻY
Odczytywanie sygnałów zakupu.
Obrona ceny.
Budowanie relacji z rożnymi typami Klientów

PODSUMOWANIE I EWALUACJA SZKOLENIA
Działania posprzedażowe
Indywidualny Plan Działania

Termin do ustalenia z Oferentem...

Rabat do ustalenia z Oferentem...