Szkolenie - TRENING SPRZEDAŻY I BUDOWANIA RELACJI Z KLIENTEM

Typ oferty: szkolenie otwarte
Tematyka: Sprzedaż i marketing » techniki sprzedaży
Sprzedaż i marketing » obsługa klienta
Sprzedaż i marketing » zarządzanie sprzedażą
Czas trwania: 1 dzień 8 h
Wartość: 890.00 zł
Miejsce i termin:

Organizator szkolenia:

Logo firmy Grupa Szkoleniowa SOLBERG
Masz pytanie do tej oferty? Napisz lub zadzwoń teraz! Pokaż dane kontaktowe A może chcesz zobaczyć komplet informacji o tej firmie? TAKNIE (pokaż tylko kontakt)
  • Numer telefonu: (33) 300 31 45
  • Adres e-mail: BIURO@SOLBERG-SZKOLENIA.PL

Informacje podstawowe:

Warsztaty szkoleniowe rozwijaj ące kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu
niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca czy
specjalisty ds. sprzedaży. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i podniosą swoje kompetencje,
które pozwolą sprawnie obsługiwać klientów i zwiększyć sprzedaż produktu lub usługi.
Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję: Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję:
➢ poznać podstawowe zasady komunikacji z Klientem
➢ nabyć umiejętności rozpoznania potrzeb i oczekiwań Klienta
➢ nabyć umiejętności budowania trwałych i długofalowych relacji z Klientami
➢ poznać sposoby zwiększenia satysfakcji Klientów
➢ zdobyć umiejętności zadawania skutecznych pytań sprzedażowych
➢ poznać praktyczne techniki prezentowania produktu
➢ zdobyć umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach z Klientem
Uczestnicy: Uczestnicy:
Szkolenie polecane pracownikom działów sprzedaży pozyskujących

Program szkolenia:

ETAPY ROZMOWY HANDLOWEJ I ICH WARTOŚĆ W PROCESIE SPRZEDAŻY.
Budowanie pierwszego wrażenia.
Rozpoznanie potrzeb i oczekiwań klienta
Siła pytań w sprzedaży .
Sztuka zadawania odpowiednich pytań sprzedażowych.
Skuteczne zamykanie sprzedaży- finalizacja transakcji
Błędy w zamykaniu rozmów.
SKUTECZNE PREZENTOWANIE OFERTY SPRZEDAŻOWEJ
Tworzenie wartości produktu w czasie prezentacji bezpośredniej
Przekonujące używanie języka korzyści oraz języka strat.
Analiza Przewagi Konkurencyjnej.
Prezentacja wartości klienta.
Jak sterować pytaniami w kierunku naszej oferty?
ZASTRZEŻENIA I OBIEKCJE KLIENTÓW - JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ.
Wykorzystanie obiekcji cenowych na rzecz atutów oferty.
Jak powód odmowy zamienić w powód zakupu
Obrona ceny poprzez budowanie i argumentowanie wartości oferty.
Zasady prezentowania ceny.
Czy „NIE” oznacza koniec procesu sprzedaży?
„Opakowanie” produktu/ usługi za pomocą ceny
FILARY KOMUNIKACJI Z KLIENTEM
Nastawienie na klienta w komunikacji sprzedażowej.
Zasady skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej w sprzedaży
Aktywne słuchanie- metody i narzędzia gwarantujące zbudowanie pozytywnych relacji
z klientem.

Metodologia:

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne
aktywne metody warsztatowe.
- symulacje, - mini- wykłady- ćwiczenia- prace indywidualne, w parach i grupowe, -
dyskusje moderowane przez trenera, - burze mózgów,- case study.
Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz
pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.
Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera
będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.
Zasadą pracy na naszych szkoleniach jest wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback
ze strony trenera ma charakter motywujący, otwierający na rozwój . Małe grupy
szkoleniowe pozwalają nam na dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb
naszych uczestników.

Odbiorcy szkolenia:

Szkolenie polecane pracownikom działów sprzedaży pozyskujących i obsługujących
klientów oraz wykonujących działania handlowe na zewnątrz , nawiązujących nowe
kontakty z klientami oraz prowadzącymi sprzedaż bezpośrednią do klientów
instytucjonalnych i korporacyjnych; przedstawicieli handlowych , pracowników
zajmujących odpowiadających za tworzenie wizerunku i budowanie długotrwałych relacji.

  • Poznań (woj. wielkopolskie), 10.12.2019 - 10.12.2019
  • Warszawa (woj. mazowieckie), 26.11.2019 - 26.11.2019