Szkolenie - ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM W ZESPOLE

Typ oferty: szkolenie otwarte
Tematyka: Umiejętności osobiste » mediacje
Czas trwania: 2 dni (16 godz. szkoleniowych)
Wartość: 1955.70 zł - Dostępny rabat!
Miejsce i termin:

Organizator szkolenia:

Logo firmy VIDI Centrum Rozwoju Kadr
Masz pytanie do tej oferty? Napisz lub zadzwoń teraz! Pokaż dane kontaktowe A może chcesz zobaczyć komplet informacji o tej firmie? TAKNIE (pokaż tylko kontakt)
  • Numer telefonu: 32 470 11 75
  • Adres e-mail: beata.motor@superszkolenia.pl

Informacje podstawowe:

Marzenie o bezkonfliktowym zespole jest destrukcyjną mrzonką. Należy się uczyć, jak sobie radzić z konfliktami!

Konflikt jest nieodłącznym elementem życia społecznego i każdej działalności biznesowej. Konflikty powstają między poszczególnymi pracownikami i między całymi zespołami czy działami. Menedżer, szef, kierownik, który ma za zadanie rozwiązać konflikt w zespole staje przed bardzo trudnym zadaniem. Czuje nie tylko obawę, ale bardzo często strach, który jest często wynikiem braku wiedzy i technik radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych. Wyszkolony menedżer posiada zdolności rozpoznania źródła sporu oraz potrafi wyeliminować jego przyczyny. Nasz warsztat szkoleniowy wyposaży uczestników w praktyczne umiejętności radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych.

Nasze szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, które w codziennej pracy stykają się z sytuacjami sprzecznych interesów stron takich jak handel, negocjacje oraz do osób, które zarządzają zespołami ludzkimi.
Szkolenie Zarządzanie konfliktem polecamy również osobom, które chcą rozwinąć swoje umiejętności z zakresu komunikacji, emocji i zarządzania.

CELEM WARSZTATÓW JEST:
Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy zespołowej. Warsztat doskonali umiejętność zarządzania konfliktem, radzenia sobie z trudną sytuacją - w sposób pozwalający jednocześnie na wykorzystywanie potencjału tkwiącego w sporze.

Zapoznanie uczestników z sytuacją konfliktu, poznanie metod rozwiązywania problemów i sporów, które prowadzą do wyników typu "wygrany – wygrany" oraz pozwalają zachować dobre relacje pomiędzy stronami konfliktu. Rozwój umiejętności konstruktywnego rozwiązywania konfliktów, oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach.

CO ZYSKASZ DZIĘKI SZKOLENIU:
- poznasz metod rozwiązywania problemów i sporów, które prowadzą do wyników typu "wygrany - wygrany"
- nabędziesz umiejętności zachowania dobrych relacji pomiędzy stronami konfliktu
- zdobędziesz umiejętność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy zespołowej
- Twój zespół będzie pracować wydajniej, a co za tym idzie wzrośnie jego jakość pracy
- nauczysz się rozwiązywać konflity i radzić sobie w sytuacjach kryzysowych

"Większość życiowych problemów rozwiązuje się jak algebraiczne równania: sprowadzaniem do najprostszej postaci." autor:Lew Mikołajewicz Tołstoj

STAŃ SIĘ LIDEREM ! PROWADŹ SWÓJ ZESPÓŁ DO CELU!

Program szkolenia:

PROGRAM WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH

1. Konflikt - jak nie przeoczyć pierwszych symptomów?
Czym jest konflikt
Rodzaje konfliktu
Pierwsze symptomy
Fazy i dynamika konfliktu
Skutki niezauważenia oznak konfliktu

2. Źródła konfliktu - jak wykrywać i zapobiegać eskalacji konfliktu
Źródła ukryte i jawne
Przyczyny konfliktu (błędy w interpretacji faktów, nierozumienie procesów, osobowościowe czynniki wywoływania konfliktu, poziom wartości a przyczyny konfliktów)
Motywy postępowania, mechanizmy obronne, podstawy psychologii konfliktu.

3. Nieefektywne zachowania w sytuacji konfliktowej
ignorowanie,
odwlekanie,
pokojowe współistnienie,
deprecjonowanie,
reorientacja,
separacja,
eskalacja.
Dlaczego konflikty mogą usprawniać?

3. Emocje w konflikcie
Zniekształcenia w postrzeganiu konfliktu
Uwikłania w konflikt - jak nie dać się wciągnąć w rozgrywki?
Nastawienie wobec konfliktu
Asertywność menedżera w obliczu nadchodzącego konfliktu

4. Komunikacja w trudnych sytuacjach.
Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji
Jak usprawnić komunikacje w zespole ?
Jak radzić sobie w sytuacja konfliktowych (rozwiązywanie problemów)?
Techniki radzenia sobie z trudnymi społecznie zachowaniami współpracowników.

5. Autodiagnoza własnego stylu rozwiązywania konfliktu (test)
Potrzeby osób uwikłanych w konflikt
Style rozwiązywania konfliktu
5 sposobów zachowania w konflikcie

6. Kierowanie konfliktem (dostrzeganie konfliktu, analiza sytuacji problemowej, tworzenie rozwiązań, ocena pomysłów i rozwiązań)
Model rozwiązywania sytuacji konfliktowej
Fazy rozwiązywania konfliktu:
Faza I - wejście w konflikt,
Faza II - określenie interesów i potrzeb stron,
Faza III - określenie źródła konfliktu,
Faza IV - poszukiwanie rozwiązań,
Faza V - osiąganie porozumienia

7. Warunki brzegowe w zarządzaniu konfliktem
aktywne i pasywne techniki reagowania na konflikt a postawiony cel, plany działań

Przed szkoleniem każdy z uczestników ma możliwości wypełnienie ankiety by zwrócić uwagę na aspekty szczególnie dla niego ważne.

Dzięki temu szkolenie jest dostosowane do potrzeb uczestników.

Na szkoleniu można zgłaszać zagadnienia które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego również drogą e-miał lub telefonicznie doradcy.

Metodologia:

Sposób prowadzenia warsztatów:

Warsztaty VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia.

Szkolenie od samego początku ma postać praktyczną są to studia przypadków praktycznych. Odgrywanie ról, ćwiczenie prezentacji, autoanaliza w oparciu o realizowane w trakcie treningu ćwiczenia.

Metody szkolenia:

80 % czasu szkolenia- warsztaty, ćwiczenia, aktywizacja zawodowa.

20 % czasu szkolenia- teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia

mikro-wykłady,
symulacje,
dyskusje moderowane,
studia przypadków,
gry sytuacyjne,
ćwiczenia,
autoprezentacje i odgrywanie ról.

Ze względu na fakt, iż szkolenie poprowadzi doświadczony praktyk, zazwyczaj poruszane są również inne, indywidualne problemy zgłaszane przez uczestników. Nasze szkolenia są elastyczne i dostosowują się do potrzeb uczestników, tak aby każdy z nich odniósł jak największe korzyści, przyczyniając się w ten sposób do wzrostu efektywności.

U NAS LICZĄ SIĘ REZULTATY!

Ponad 15-letnie doświadczenie w skutecznym dostarczaniu kompleksowych rozwiązań szkoleniowych pozwoliło nam zaproponować Państwu pakiet gwarancji:

GWARANCJA PEWNY TERMIN SZKOLENIA
GWARANCJA NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI
GWARANCJA BEZTERMINOWEJ OPIEKI TRENERA

Czym są dla CIEBIE nasze gwarancje?To obszary, w których pragniemy zapewnić TOBIE najwyższą jakość oferowanych przez nas usług szkoleniowych, powierzyć dodatkowe korzyści zabezpieczające ciągłość TWOJEJ edukacji, gwarantujące komfort szkolenia oraz bezpłatną BEZTERMINOWĄ opiekę trenera.

Czas trwania: 16h szkoleniowych (2dni: 9.00 – 16.30)

Koszt inwestycji:

Zgłoszenie powyżej 30 dni przed terminem: 1590,00 zł netto/os + 23% VAT
Zgłoszenie powyżej 15 dni przed terminem: 1790,00 zł netto/os + 23% VAT
Zgłoszenie 2 tygodnie przed terminem: 1990,00 zł netto/os + 23% VAT

II , III i IV osoba z firmy - 1490,00 netto + 23% VAT V osoba – gratis

Cena zawiera:

Konsultacje z ekspertem VIDI po szkoleniu (e-mail oraz telefonicznie) – bezterminowo,
materiały szkoleniowe,
certyfikat ukończenia szkolenia,
4x przerwa kawowa, 2x obiad,
pomoc i doradztwo po szkoleniu.

Odbiorcy szkolenia:

Nasze szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, które w codziennej pracy stykają się z sytuacjami sprzecznych interesów stron takich jak handel, negocjacje oraz do osób, które zarządzają zespołami ludzkimi.
Szkolenie Zarządzanie konfliktem polecamy również osobom, które chcą rozwinąć swoje umiejętności z zakresu komunikacji, emocji i zarządzania.

Materiały dydaktyczne:

TAK

Przyznawane certyfikaty:

CERTYFIKAT IMIENNY UKOŃCZENIA SZKOLENIA VIDI

Referencje:

Barbara z Katowic: „Szkolenie jest bardzo dobrym doświadczeniem. Szkolenie profesjonalne na wysokim poziomie, przykłady na własnych doświadczeniach. Bardzo owocne”

Magdalena z Warszawy: „Uważam, że odbyte szkolenia pomoże mi w przyszłości. Zwiększyło moją świadomość. "

  • Warszawa (woj. mazowieckie), 15.11.2017 - 16.11.2017
  • 2-5 użytkowników - 20 %